Gå til innhold

lefdals prisgaranti på 150%

Anbefalte innlegg

gjelder lefdals prisgaranti for internett også?

skal kjøpe k500i, og på elkjop.no koster den 1600 kr ca, men det står ikke at prisen gjelder kun på internett..

kan jeg printe ut denne siden og gå til lefdal og få den billigere?

den koster 2200 kr på lefdal.com tror jeg det var, får jeg den for 1400 kr hos lefdal hvis jeg viser internettsiden til elkjøp da? :) siden det er 150% prisgaranti?

har ikke skjønt det der helt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det gjør den. Jeg gjorde følgende nå på lørdag:

Var på elkjøp og så en kaffe / Espresso / cappuchino maskin til 1698,-

Dro til Ledal Alnabru og der hadde de samme maskin til 2999,-

Jeg betalte 2999,-, dro hjem , tok utskrift fra www.elkjøp.no og dro tilbake.

Jeg fikk da mellomlegget ( 2999,- minus 1698,- som utgjør: 1301 PLUSS 50 % av det som er: 650,50,-.

Totalt: 1951,50,-

Da har jeg betalt 1047,50,- for en maskin som koster 2999,- som veil. pris :-)

SLIK fungerer prisgarantien og ja. Også fra internett :-)

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Du får pengene selv om tilbudet bare gjelder på nettet. Men de legger gjerne på en hundrings for porto. Ser at komplett.no har k500i til 1595,-. Print ut nettsida, det eneste de krever er at nettbutikken har den på lager.

Sikker? En jeg kjenner ble nektet prisgaranti siden det var kun vanlige butikker som gjalt..

Lenke til kommentar
Sikker? En jeg kjenner ble nektet prisgaranti siden det var kun vanlige butikker som gjalt..

Jepp sikker. Kjøpte telefon hos Lefdal for en uke siden(Alnabru i Oslo),dessverre var Lefdal overraskende billige på min moddel (s700) de tok 4695.- . Billigste jeg har funnet hittill er 4395 men det blir jo noen kroner tilbake. Både selger og han som sto i kassa forsikret at hvis jeg fant en billigere telefon på nett så ville prisgarantien være gyldig. Men som hagleman sier, de beregner ca 100 kr i frakt i tillegg hvis du sammenligner med en nettbutikk.

Endret av Tommy Angelo
Lenke til kommentar

Betyr dette at hvis jeg kjøper en 7600 på Lefdal, så finner en internettbutikk som har den billigere, printer ut siden og tar den med tinbake til Lefdal igjen så får jeg 150% prisgaranti på den?

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar
Mange av selgerne som nekter å gi prisgaranti, det går jo tross alt på fortjenesten deres.

Har selv blitt nektet fordi SpaceWorld hadde ei .com adresse, og de hadde kun prisgaranti mot .no =) Gikk bare å snakka med en annen så var det greit.

Regelen er sånn som jeg har forstått det at internettbutikken må være 'basert' i Norge. Ofte prøver selgerne seg på en luring og sier at 'nei den er jo .org eller .com osv. men ærlig talt; hva er egentlig forskjellen, ingen merkverdig iallefall.)

-

Betyr dette at hvis jeg kjøper en 7600 på Lefdal, så finner en internettbutikk som har den billigere, printer ut siden og tar den med tinbake til Lefdal igjen så får jeg 150% prisgaranti på den?

Nå vet jeg ikke helt hva du mener; men slik er reglene:

Du får 150% av prisdifferansen (pris hos lefdal minus pris i billigere butikk) tilbake hvis du finner et produkt billigere i en annen butikk... ;)

Lenke til kommentar

Jeg ringte elkjøp i går og hørte på prisen på k500i, kundeservice sa den kostet ca 2300,- i butikken, 1549,- var over internett, mener da at prisgarantien ikke gjelder? Eller kan jeg gå på lefdal å kjøpe den til 2295,- så printe ut prisen fra elkjøp å få mellomlegget?

Lenke til kommentar
Eller kan jeg gå på lefdal å kjøpe den til 2295,- så printe ut prisen fra elkjøp å få mellomlegget?

Ja det kan du. Du kan jo seff få mellomlegget med en gang bare ta med deg en kopi av elkjøp siden. Eller du kan som meg, vente å se om den blir enda billigere i løpet av de neste 30 dagene.

Lenke til kommentar

ja det kan du

det er jo det jeg har diskutert med alle på denne posten :p

men jeg fikk den altså med å gjøre slik som du sa.. og fikk den for 1 175 kr :D

*stolt

hehe :)

er kjempefornøyd med mobilen! mye bedre enn forventet..

hadde k700i før, og denne her er ikke langt fra den

Lenke til kommentar

Et lite spm om lefdal sin prisgaranti og kjøp av mobil.

Har lyst på motorola E398 :dribble:, har funnet den 400 kr billigere et annet sted.

Begge er uten abb, så produktet er likt!

Men det jeg lurer på, er at lefdal selger også "uhells-forsikring". Hvis jeg Kjøper telefonen på lefdal med den forsikringen, og kommer med en utskrift fra den andre butikken at mobilen er billigere. Vil prisgarantien gjelde? (Denne forsikringen finnes ikke på det andre stedet)

Produktet er jo i seg selv helt likt, bare at jeg har valgt en tjeneste som lefdal selger i tillegg.

Er det noen som kan svare meg på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...