Hell Toupée Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjøpte meg et Geforce 6800LE forleden en dag. Kortet fungerer som smurt; har åpnet alle pipelines og det som verre er. Men svinet er som kjent aldri så gromt at det ikke skal dra med seg noe i søla. Jeg har fått problemer med Quake III, dvs. når jeg skal skifte oppløsning fra 640x480 til 1024x768, starter bare X på nytt. For moroskyld prøvde jeg det samme med Torcs, men der gikk det helt greit. Er det noen av dere som har vært borti noe lignennde? Distro er Debian Sarge. Driverene er installert via apt. (The Debian way) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Står det noe i loggen til X? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Ja, det sto noe, men jeg er på jobb nå, så jeg husker ikke. Poster når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Og løsningen var: *trommevirvel* Oppgraderte til nyeste nvidia-driver og alt er bare velstand! Endret 17. januar 2005 av Svendheim Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kjøpte meg et Geforce 6800LE forleden en dag. Kortet fungerer som smurt; har åpnet alle pipelines og det som verre er... Litt off topic, men hvordan åpna du pipelinene i Linux? Har søkt litt, og enda ikke funnet noen programmer som kan softmodde slik som Window's rivatuner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå