phax Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg for min del tror ikke cola oppskriften er hverken så hemmelig eller vanskelig som folk skal ha det til. tipper bare dette er god markedsføring fra coca cola sin side for og skape blest rundt produktet sitt. og det fungerer tydeligvis veldig bra. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du vet at dette er en hemmelig oppskrift som Coca Cola ikke vil at skal publiseres på offentlige nettsider..? Er vel i bunn og grunn ulovlig. det er kokain, det er jeg sikker på Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nice bump! Da vi besøkte Mack i fjor var de skikkelig strenge på at ingen gikk dit Cola blandes, og de sa at "cola-ingrediensen" kom fra USA, som de bare blandet ut her. Om det er sant? Sannsynligvis. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Og mack colaen ble faktisk kåra til verdens beste engang! Heia tromsø. Men nå er vel all produksjonen flyttet til lørenskog hvis jeg ikke tar veldig feil. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hmm... Senest i fjor produserte de Cola på Mack, men jeg vet ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg