superreven Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Fant denne her på clas ohlson.. står at den støtter Secure Digital og multimedia minne ... Menes det at den støtter MultiMediaCard? Hvis du forstørrer bildet hos clas ohlson, står det bare "Secure Digital" på leseren... Noen som har denne, som kan si om den funker? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Som oftest er SD enheter kompatible med MMC (De har så godt som lik størrelse, men litt ulike porter), så den kan godt virke. Men jeg har dog ikke prøvd den. Blar du uansett litt lengre ned på siden så vil du finne denne: en 7/1 minnekortleser. (299 kr) Denne vet jeg virker. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Som oftest er SD enheter kompatible med MMC (De har så godt som lik størrelse, men litt ulike porter), så den kan godt virke. Men jeg har dog ikke prøvd den.Blar du uansett litt lengre ned på siden så vil du finne denne: en 7/1 minnekortleser. (299 kr) Denne vet jeg virker. Hmm.. ja.. jeg så den.. men tenkte deg ikke var vits å betale 299,- hvis den til 149,- gjør nytten.. Kommer nok til å stikke utom Clas Ohlson etter jeg har fått minnekortet (venter på et 512 MB TwinMos kort fra Pcutstyr.no ) mitt, å teste om det går. Kan ev. poste her da, å opplyse om det går... hvis ikke noen andre kommer meg i forkjøpet Det må da vær noen som har prøvd denne på MMC kort? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har denne minnekortleseren. Er veldig fornøyd. Overføringen går som bare f*en. 1 sang på 5MB over till MMC kortet: 3sek Lenke til kommentar
kapteinufattelig Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har den tidligere utgaven av denne, men regner med den er ganske lik siden min også kostet 149,- på CO og hadde de samme spesifikasjonene. Fungerer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå