Gå til innhold

Netconnection, er de alltid trege med å sende?


Anbefalte innlegg

La inn en bestilling hos netconnection på mandag, og de har ikke fått sendt varen enda.

 

Så nå lurer jeg på om de alltid er trege med ordre, eller om det er nettsiden de ikke oppdaterer når ordren blir pakket/sendt.

 

Vet at det bare er gått to dager, men to dager ekstra når en venter på noe er faktisk lenge ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja forklar deg... om det er den saken som hente for 2 og ett halvt år siden, så kan du bare glemme det...

Send dem en mail om du ikke allerede har gjort det da..

Dem svarer vanligvis ganske hurtig...

Sendte mail tirsdag om når de ville få sendt ordren min, og de sa i løpe av dagen, men i dag, natt til torsdag er den enda ikke sendt.

 

Sender dem en ny mail nå, så får vi se...

Lenke til kommentar
Ja forklar deg... om det er den saken som hente for 2 og ett halvt år siden, så kan du bare glemme det...

Den sakens karakter gjør at jeg husker den SÆRDELES godt. Er det 2 1/2 år siden forresten? Det var da ikke så lenge siden jeg så den oppe.

 

Dessuten har jeg merket meg en konstant klagestrøm her inne. Og JA jeg vet at alle nettbutikker har noen svin på skogen, men netconnection er en av de som spesielt merker seg ut. Dette gjelder selvsagt kun de som ikke er VIP-kunder (snekker'n f.eks : :whistle: ) og forsvarer dem, de får svar på 10min.

Lenke til kommentar
Dette gjelder selvsagt kun de som ikke er VIP-kunder (snekker'n f.eks : :whistle: )

Nå holder vi Snekker'n utenfor denne diskusjonen, ok? Han har tydeligvis hatt gode erfaringer med Netconnection, og det må han jo få lov til uten å bli dratt inn i alle NC-trådene. Har har jo også sagt at han mener det er for dårlig at NC åpenbart har utvist dårlig service mot andre kunder (ref. den tråden som ble linket til lengre opp).

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Har handlet med de en gang, blir med den gangen også.

Det tok de minst 10 dager å få sendt ut en CPU kjøler (som de hadde på lager). Prøvde å ta kontakt med de mange ganger, kom vel igjennom en gang. Da bynnte de å unnskylde seg, så gikk det noen flere dager, så så jeg på status at pakken endelig ble sendt...

Som sagt, det ble med den ene gangen...

 

-Trond

 

edit: dette var i høst en gang

Endret av skille
Lenke til kommentar

Kommer aldri til å bruke de igjen... Lang tid før jeg fikk varen, og da var varen defekt. Sendte den i retur, fikk ny. Denne var også defekt. Fikk en tredje, denne var også defekt. Fikk ikke kontakt med de på 3 uker... Og etter nesten 2 måneder fra jeg fikk den første defekte varen fikk jeg pengene på konto. ETTER jeg hadde truet med forbrukerrådet og politianmeldelse... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Netconnections er useriøst spør du meg.

 

Bestilte "mitt drømmekabinett" for ett halvt år siden.

 

Lykkelig og glad fikk jeg en lapp i posten ( etter _2_ uker venting )

( Dernest svaret ditt, ja ) men.. fortsetter videre.

 

Betalte postoppkravet, tok med kabinettet hjem, og pakket den opp.

wtf , feil kabinett. Tok da en kjapp mail til NC. Fikk faktisk ett rask svar tilbake.

 

Så, jeg skulle bare retunere den.

Pengene det kostet skulle de overføre til meg. Og det skjedde.

Fikk da nytt kabinett etter 10 dager. Men en dog, er det MULIG.

Fikk akkurat samme kabinett som jeg fikk sist, altså feil.

 

Sendte da mail, igjen. Så kom det frem at det hadde vært flom(fakta eller ikke, vet jeg ikke), og det var litt kaotiskt. Men greit, så skulle de sende nytt kabinett.

Etter 3 uker, mens pc-en min lå på gulvet, med anti statisk pose under. (Fungerte faktiskt greit). Så fikk jeg endelig kabinettet.

 

Enden på visa, viser seg at de egentlig ikke hadde det kabinettet jeg ville ha på lager. Så de ventet på det. ( kan de ha klart å sende feil 2 ganger, med vilje? )

 

Stod ihvertfall på nettet underveis, at det var ingen igjen på lageret.

 

Henrik

Lenke til kommentar

Da har jeg fått svar fra NC. Grunnen til forsinkelser var vareopptelling i helgen, og de hang litt på etterskudd da.

 

Varen ble sendt i går, men ble av uforklarlig grunn ikke registrert på siden deres med pakkesporing.

 

Men så lenge den er sendt, så har ikke jeg noe å utsette på NC. Får bare håpe det holder seg slik også...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...