.Marcus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har fått nytt HK (Gigabyte K8NS Ultra 939) og lurte på hvordan jeg kan renske HD'en for gamle drivere fra gammelt hovedkort UTEN formatering? Er det et smart program som kan ta seg av dette? Ja, vet jeg kunne ha googlet, men tar ikke sjangsen på noe jalla-greier med oppgraderinger til 2500,- Er det noe program å anbefale? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis det gjelder WinXP så tror jeg du vil få problemer når den registrerer radikale endringer av hardware. Har sett noen som anbefaler sysprep (søk i forumet) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg bruker ma registry-mechanic innimellom. Da sletttes alle spor..... (Tror jeg) Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg bruker ma registry-mechanic innimellom. Da sletttes alle spor..... (Tror jeg) ALLE spor, ja. Jeg tror den sletter litt for mye... db Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Har hørt at å boote fra xp-cd'en og velge repair fikser driverne, er dette riktig? Lenke til kommentar
aleh Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg ville anbefalt deg å formatere nå med en gang fordi sjansene er store at du vil likevell bli nødt å formatere senere pga. problemer med drivere osv. Så det er bedre at du tar nødvendig backup og formatere før du setter inn det nye hovedkortet. Sparer deg selv mye trøbbel senere. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 men det tar så enormt mye tiiiid:( men det er jo best for stabiliteten osv. så jeg formaterer om 20 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå