jseim Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei Sliter veldig med å få følgende oppsett til å virke, hadde vært supert om noen hadde noe å bidra med. Jeg vet at det finnes masse tråder og router på router og om NGT. Men ingen om JensenScandinavia router. Her er oppsettet: Internet -> Netopia router -> JensenScandinavia Wireless router -> 2stk. Linksys wap11 access Point -> trådløse laptop. Itillegg er det koblet en stasjonær pc på Jensen Routeren. Router på router fungerer egentlig greit. Begge kjører DHCP server men får det ikke til å virke hvis jeg slår den av på jensen routeren. Online demo meny fra jensen finner du Her. Kan noen hjelpe å forklare hva som skal stilles in hvor? Fordi jensen routeren sender forferdelig dårlig er det kjøpt inn 2 stk. Linksys WAP11 som skal fungre som repeatere. Disse fungerer ikke da jeg mistenker jeg ikke får tak i mac adressen til jensen. Begynner å bli litt fustrert nå så det ble kanskje litt rotete, håper noen har noe å hjelpe med. -Jonathan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå