muffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har en Asus Pundit-R barebone med en Radeon 9100 IGP grafikkbrikke. Jeg bruker nyeste drivere fra ati.com. Det er Catalyst 4.12. Har både VGA, DVI, Composite og S-video ut på PC-en. Bruker Composite til TV og VGA til skjerm. Problemet er at når jeg skal aktiverer TV-ut for å se på film, så slår monitoren seg av og når jeg aktiverer monitoren slår tv-ut seg av. Jeg trenger å ha begge to på (i klonemodus med overlegg påslått) samtidig når jeg ser film. Det er så tungvindt å sjalte mellom skjermene hele tiden. Noen som har tips? På forhånd takk. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) trur det er andre slike poster, søk litt rundt ps. kan ikke med tv/out å kloning uansett litt skriveleif Endret 13. januar 2005 av mini-map Lenke til kommentar
muffe Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg kjører jo TV-ut og kloning på laptopen. Den har R9700. Det burde på fint på en 9100 IGP også. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Problemet løste seg når jeg fikk koplet skjermen til med DVI tilkopling i stede for VGA. Nå funker det glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå