Torjus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Slik har jeg tenkt å kutte ut til vindu i mitt mercury kabinett... Hva synes dere? Er det vansklig å kutte ut den firkantet med en vinkelsliper? Noen som annbefaler noen fine skruer som jeg kan bruke? (Som dere ser så er det noen fra før, som er brukt til å feste støv filteret bak, så jeg må ha noen nye til å ha der.) Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Blir sikkert bra det. Har aldri brukt vinkelsliper, så jeg vet ikke hvordan det er.. Maskinskruer er kanskje et alternativ å ha i hullene til filteret(clasohlson->søk->maskinskrue). Endret 12. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ikke bruk vinkelsliper til å lage hull. Da ødelegger du kabinettet. Bruk stikksag eller dremel Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bruker du vinkelsliper kan du ødelegge både kabinettet og vinkelsliperen Stikksak med metallblad fungerer utmerket Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 kordan kan du ødlegge vinkelsliperen då? trudde vinkelslipera var lagd får sånt eg eller? har kutta masse me vinkelsliper sjøl i altmulig både heime og på jobb.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vinkelsliperen blir ikke ødelagt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Så det dere sier er at det går med vinkelsliper? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 kordan kan du ødlegge vinkelsliperen då? trudde vinkelslipera var lagd får sånt eg eller? har kutta masse me vinkelsliper sjøl i altmulig både heime og på jobb.. Kjenner en som klarte akkurat det Ikke spør hvordan, for det vet jeg ikke.. Men uansett, kabinettet blir grisestygt om du bruker vinkelsliper.. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 saud som klarte og ødlegge en vinkelsliperen då ja det går og bruke vinkelsliper, trenge ikkje bli stygt hvis du har erfaring då! du kan jo prøve på ei plate og sjå kordan det blir? hvis du syns det blir stygt på plata so gjer du bare faen i vinkelsliperen.. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Vis du ødeleger vinkelslipern din på dette projeke så prøv og kjøp en som koster litt mer en 100kr neste gang Det er ikke noe problem og få pene kanter med vinkelslipern men det har veldig let for og bli varmt og da får du fort problemer med laken! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ser du noke lakk! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Du kan også bruke tang, visst du har rette typen.. Men bruk vinkelsliper så sparer du mye tid. Tang blir mer til små-dill. Endret 14. januar 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ser du noke lakk! Nei gjør nok ikke det Men det er jo greit og vite for andre som har lyst til og prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå