orjanj Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bruker PS7.0 til redigering, men så tenkte jeg at jeg skulle få meg et eget program for organisering, da jeg ikke liker det som er i win xp. Noen som har forslag til program, fortrinnsvis freeware. Hørt picasa skal være ok.. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Google har nå gitt ut Picasa 2 gratis. Akkuart installert det og den søker igjennom diskene, og det hele ser veldig lovende ut. Lager thumbs av filmer i tillegg. Irfanview kommer nok til å bli mindre brukt hos meg. Lenke til kommentar
TurboDigital Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har kjøpt meg Adobe Photoshop Album 2.0. Fantastisk til organisering av bilder. Har mye større muligheter for utvelgelse av bilder enn det Picasa har. Hvert bilde kan merkes med et uttall av Tags, f.eks. navn på personere på bildet, sted, begivenhet osv. Dette gjør at det er rakst å søke opp bilder- uavhengig av hvor de ligger på harddisken. I tillegg er det gode muligheter for å sende/lagre bilder og å lage ulike presentasjoner. Lastet programmet ned fra Adobe til den nette sum av 50 EURO. Synes det er verdt hver krone (Euro). Starter Edition kan lastes gratis ned fra Adobe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå