Olaaaaa Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei, har lett litt rundt på dette og andre forum, men finner ikke ut av dette. Skal kjøpe en ny maskin, AMD3500+ winnie, x800 pro VIVO (det er den som er flashbar til XT PE, yesno?), nForce4 (Asus, Abit eller DFI, alt ettersom pris og tilgjengelighet når jeg besteller) , som skal klokkes et stykke, og til dette trengs vannkjøling. Har sett på Mist tsunami, dual rad., pluss Zalman gpu-blokk og denne eller en annen lignende chipsett-blokk. Det jeg lurer på er hvorvidt pumpen i Mist-settet (Eheim 1046) er for liten og svak for alt det jeg putter på. Litt kjipt å investere 3k+ i vannkjøling for så å få samme kjøleeffekt som god luftkjøling til en brøkdel av prisen. Håper noen av dere vannkjølings-wiz'er der ute har noe erfaring. Er keen på vannkjøling, men har ikke så lyst til å betale _altfor_ mye, og det Mist-settet er en god deal for en begynner som meg selv. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg vil nok tro at du kan klare deg bra med den pumpa. Om resultatet mot alle formodninger skulle bli dårligere enn forventet, så koster jo ikke en kraftigere pumpe all-verdens..... Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takk Skrue! Hvis du tror at det går, stoler jeg på deg. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Eneste jeg tror du vil få problemer med, er GPU-blokka. En bedre blokk i f.eks kobber vil jo være endel lurere, vil jeg tro? Ellers ser ting bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå