zarz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Trekker en optisk mus mye strøm på en bærbar pc? Den jeg bruker heter microsoft intelly point 3 eller noe sånnt. Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Er nok ikke så veldig mye. Min microsoft mus klarer seg på 2 AA baterier i noen måneder. Endret 12. januar 2005 av ganilsen Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 mener du usb-ledning mus nå ikke sant? hvis ikke, min trådløse microsoft har bare 1 batteri, den suger vekk strømmen etter bare 2 dager, så jeg begynner å lure på om noe er galt med den musa. (eller kanskje batteriet jeg brukte var feil/dårlig ladet). Karmacom Lenke til kommentar
zarz Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 mener du usb-ledning mus nå ikke sant? Karmacom Ja. Er det optiske muser som er spesielt beregnet på bærbare pc'er på markedet? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ja, flere modeller, som er mindre og mer diskre. Noen kommer med egen lader. De bruker nok ikke mindre strøm av den grunn, mange optiske muser kommer med 2 AA batterier, noen med bare 1. De fleste optiske muser for bærbare har ordet "notebook" i beskrivelsen ett eller annet sted. Søk på varebeholdningen på netshop.no eller psdata.no Karma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå