SUPERJANNE Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 HVOR FINNER JEG DISSE HEN? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 de meldingstonene som er noe artie vel! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tja, her er noen lyder iallfall. Litt begrensede vedlegg her på forumet. DivLyder.zip Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg bruker windows oppstarts-lyden . Det som er kult er at alle snur seg og lurer på hvem som har med seg bærbar pc. Morsomt...... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Her er det noen ringetoner. Jeg er ny her så jeg vet ikke helt om jeg har fått det til. 97_Ringetoner.zip Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har dere hørt trond kirkevaag? Med skremmer`n?Har den som meldingstone jeg Først hører du et skudd....så han som flirer og sier: Vart du skræmt no... Den er helt konge Men det værste jeg veit da er å få melding kl 3 om natta Og noenganger skvetter jeg som bare F*** når jeg får melding. Men den er helt konge. GIdder du å upploade den? Du kan jo gjøre det med legge-ved-en-fil funksjonen her på forumet (maks 256kb) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 GIdder du å upploade den? Du kan jo gjøre det med legge-ved-en-fil funksjonen her på forumet (maks 256kb) Her. skremt.zip Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 GIdder du å upploade den? Du kan jo gjøre det med legge-ved-en-fil funksjonen her på forumet (maks 256kb) Her. Akkurat den jeg har ja Konge Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Denne meldingsringetonen bruker jeg akkurat nå: PCB.wav (original Siemens M65 ringetone, format IMA ADPCM) Disse har jeg brukt gjennom tidene: Fanfare.mid (original Siemens CX65 ringetone) Suspense.wav (format IMA ADPCM) Do-Mi-So.mid (original Nokia ringetone, tror jeg) Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 GIdder du å upploade den? Du kan jo gjøre det med legge-ved-en-fil funksjonen her på forumet (maks 256kb) Her. asj, fikk ikke den til å virke jeg. Må ha den som MP3 og programmet jeg bruker til å klikke opp og konvertere mp3 får den ikke til å virke noen som kan hjelp? Har V3.... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) asj, fikk ikke den til å virke jeg. Må ha den som MP3 og programmet jeg bruker til å klikke opp og konvertere mp3 får den ikke til å virke noen som kan hjelp? Har V3.... Her. Igjen. EDIT: fjernet masse quote-rot. Skal du konvertere wav til mp3, så fungerer CDex flott. Gratis er det også. skremt_MP3.zip Endret 14. januar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Har en høne som sier kykeliky EDIT: Leif Endret 14. januar 2005 av Pixi Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Takker så mye fikk den i mail og, takker for hjelpen alle sammen! Artig den, men sprøs hvor lenge jeg orker å ha den Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tja, her er noen lyder iallfall.Litt begrensede vedlegg her på forumet. Takker Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 noen som har den "whisle" og den "sexy whisle" plystrelyden å legge ut her? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Takker så mye fikk den i mail og, takker for hjelpen alle sammen! Artig den, men sprøs hvor lenge jeg orker å ha den Ekke lenge jeg har hatt den men er litt smålei Den er drit kul, Men av og til irriterende. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 noen som har den "whisle" og den "sexy whisle" plystrelyden å legge ut her? Den følger med SX1 ihvertfall, skal se om jeg får tid til å upploade den hvis ingen gjør det før meg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har Message Tone 1 ... er så oppfinnsom av meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå