TurtleMan™ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei. Skal kjøpe dette høyttaler settet.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303838&view=default Skal bruke det til å høre høy musikk når vi har fester hjemme hos meg, til vanlig dagsbruk av høy musikk, og til spill, slik at jeg får litt xtra spenning i kroppen;) Men jeg lurer på hvor lang de forskjellige ledningene er? Og den dingsen hvor man kan justere Power, og Bass, hvor lang er den?? Planen er å ha Subben nede under pulten ved føttene, 2 høyttalere på hver side, en på det høyeste nivået av pulten, og 2 stk som skal henge fast i taket over meg. Taket mitt er på skrått! Noen som har noen råd? Burde jeg gå for dette settet? Hvor er den beste posisjonen for å plassere høyttalerene for å få best inntrykk og surround? Og sist men ikke minst selvfølgelig, hvor lang er ledningene? Hjelp Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du kan jo sende en mail til Komplett og høre hvor lang ledningene er, men standard i slike surroundsett er at de er ganske lange. Når det gjelder valg av sett kan jeg dessverre ikke hjelpe deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå