OC-Freak Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp! NEC ND-3520A har knapt kommet på markedet før spesifikkasjonene til ND-3530A er å finne: DVD Writing Speeds: DVD+R: 16x CAV DVD+RW: 8x Z-CLV DVD+R DL: 8x Z-CLV DVD-R: 16x CAV DVD-RW: 6x Z-CLV CD-R: 48x CAV CD-RW: 32x Z-CLV Access Times: DVD-ROM: 140ms CD-ROM: 120ms Read Speeds: DVD-ROM (Single Layer): 16x Max DVD-ROM (Double Layer): 12x Max DVD-Video: 5x Max DVD±R: 16x Max DVD±RW: 12x Max CD-R/ROM: 48x CAV CD-RW: 40x CAV Nytt i forhold til ND-3520A: 8x DVD+R Double Layer brenning 32x CD-RW brenning 12x DVD+/-RW lesing. Savner DVD-R DL - men vil tro at de bare har glemt å ta dette med i spesifikkasjonene, mest sannsynlig er den 4x DVD-R DL også. Når den kommer? Ikke spør meg - jeg vet ikke. Men jeg kan jo anta litt - og da antar jeg Rundt påske eller litt etter. Raskt ute med ny modell nå. Skyldes muligens at Philips/BenQ også har demonstrert 8x DVD+R DL... Rykter om neste BenQ brenner: 16x DVD+/-R 8x DVD+RW 8x DVD+R DL ?x DVD-RW ??? DVD-R DL ???? usikkert om den kommer til å støtte dette. Og den vil kanskje støtte lightscribe - som er en måte å brenne label på platen. Man trenger en plate med et spesielt lag på toppen - snur platen etter man har brent den og setter den inn i brenneren igjen. Så brenner du månster med brennerens laser - dette tar dog like lenge/lenger enn å brenne platen.... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Og den vil kanskje støtte lightscribe Woaw, akkurat det der høres utrolig praktisk og nyttig ut. Men tar vel sin tid før det blir standard og plater tilgjengelig. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Og den vil kanskje støtte lightscribe Woaw, akkurat det der høres utrolig praktisk og nyttig ut. Men tar vel sin tid før det blir standard og plater tilgjengelig. jepp - og jeg tror heller de fleste er interesserte i å bruke printbare plater og en vanlig blekkskriver - for å få farger i stedet for et gråtonespekter.... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Rykter om neste BenQ brenner:16x DVD+/-R 8x DVD+RW 8x DVD+R DL ?x DVD-RW ??? DVD-R DL ???? usikkert om den kommer til å støtte dette. Hva skal man med DVD-R DL når BenQ støtter bitsetting, trenger man det til noe? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Rykter om neste BenQ brenner:16x DVD+/-R 8x DVD+RW 8x DVD+R DL ?x DVD-RW ??? DVD-R DL ???? usikkert om den kommer til å støtte dette. Hva skal man med DVD-R DL når BenQ støtter bitsetting, trenger man det til noe? Niks. Eneste grunnen til å ha det er fordi andre nye brennere har det. I praksis får du nok aldri bruk for det... Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hehe, genialt. her kommer både Nec og BenQ med nye brennere, og hvor er plextor henne?? prøver ennå å få sin PX 716A til å funke hørtes faktisk litt kjekt ut det der lightscribe, du har ikke et bilde med någen som har gjort det? eller er dette den første brenneren som støtter denne teknikken? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 hehe, genialt. her kommer både Nec og BenQ med nye brennere, og hvor er plextor henne?? prøver ennå å få sin PX 716A til å funke hørtes faktisk litt kjekt ut det der lightscribe, du har ikke et bilde med någen som har gjort det? eller er dette den første brenneren som støtter denne teknikken? mer info finnes her: http://www.lightscribe.com/newsroom.aspx Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Kanskje den kommer til påske.. hmmmmm.... Merkelig at jeg sitter med en her i stua da Hva med å sjekke ut litt webshops før du poster (kjøpte min på komplett) Endret 14. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 gixxerman: Hvis det er NEC ND3530A du mener, så kan jeg ikke finne denne hos Komplett. Sikker på at du ikke leste den første posten litt vel kjapt? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Han har skrevet forskjellig i topic og i posten sin. Jeg leste i posten, men sjekk bildet jeg la til i det minste Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 kjøpte nettopp 3520 hos komplett ukens tilbud kjipt at det kommer ny modell allerede Lenke til kommentar
Panter Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 gixxerman: det er du som roter big time. Han forteller om nye xx30, mens du har gamle xx20. Ser du forskjellen?? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Nevermind.... Endret 14. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Kanskje den kommer til påske.. hmmmmm.... Merkelig at jeg sitter med en her i stua da Hva med å sjekke ut litt webshops før du poster (kjøpte min på komplett) HVEM bør sjekke webhops sa du? Ikke jeg tror jeg Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Når kommer NEC eller BenQ med S-ATA, tru? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå