B4stian Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei, en gruppe i klassen min inkl. meg selv skal importere div. ting som skal selges på stands, men vi trenger litt tips siden vi er rimelig ferske på sånt... Først og fremst: Er det mulighet for at vi kan få sponsorer mot litt reklame? Og jeg veit at timesalg eller andre aktiviteter trekker mange flere bortom oss, har dere noen tips til gode aktiviteter? Vi skal ha standen i 2 dager! (Moderatorer: Vet ikke om dette godkjennes her, men prøver siden dette handler om Jobb og er jo hovedemne i Salg & Service linja) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Går Salg og Service VK1. Importere hva da? Hjelper på å vite hva dere skal selge. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Da jeg gikk på Salg og Service startet vi en bedrift som het Bjørgvin Båtservice. Vi fikk avtale med Hempel og Askeladden (Askvik Maritim). Dermed fikk vi billigere produkter av Hempel, og litt småutstyr fra Askvik Maritim + noen plakater. Vi gjorde også mange oppdrag for dem, som resulterte i at vi satt igjen med 20k i overskudd </skrytemode> Så, ja.. det er mulig å få "sponsorer". Kanskje du bør tenke over hva som eventuelt "passer" til produktene dere skal selge? Dog, er det kanskje litt vanskeligere for dere å få folk til å engasjere seg når det bare er snakk om en todagers stand. Dere får ringe og høre litt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takk for svar! Det er i første omgang kun 2 dager, men senere skal vi til bl.a. Sandefjord med samme stand. Vi skal importene t-shirs, kopper og nøkkelringer vi trykker et bilde som kunden ønsker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 En av de andre bedriftene i klassen min ble delvis sponset av Vero Moda. De kjøpte t-skjorter gjennom dem (hun ene som var med i bedriften jobbet riktignok for Vero Moda, men det gjelder å bruke de kontaktene man har). Hvis ikke kan dere høre med f.eks trykkeriet (hvis dere skal bruke det) om de vil sponse dere? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Takk takk! Tror nok sponsorer blir vankelige gitt... fordi vi har fått bra innkjøpspris på t-shirtsa og trykksaker har vi fått låne allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå