fxwz Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Har bestemt meg for å designe min egen hettegenser, men trenger litt tips for hva jeg bør ha på den! Har funnet ut at det må stå Tøbbi på den også en bunnie til høyre for navnet. Genseren skal være svart. Dette er vel det jeg har kommet fram til så langt. Noen som har noe fårslag til hva jeg kan skrive på den(kule utrykk) eller hva slags bilder jeg skal sette på? Håper noen kunne bidra Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg nynes personlig helt ensfargede gensere (kanskje med en tynn, liten stripe på ermene eller skuldrene) er penest. Blir det for mye tull og "tøffe" utsagn på dem + diverse "tøffe" figurer (helst fra undergrunnen) synes jeg det blir litt glorete og "jeg-er-fjortiss-og-er-tøff-fordi-jeg-går-i-store-posete-klær-med-masse-bulshit-på"-aktig. Endret 12. januar 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Sånne "tøffe" utrykk og bilder av hunder med mafia dress og som røyker sigar og andre underground ganstah greier er litt fjortisaktig. Fineste er ensfarget med et enkelt trykk på og kanskje noen striper langs armene. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Høres ut som om jeg ikke bør ha noe særlig med utrykk da. Men, nå har jeg lett etter en playboy-bunnie som har høy oppløsning, men det største jeg har funnet så langt er 300x300, trenger egentlig noe større, så er det noen som kan finne en med høyere oppløsning? Endret 13. januar 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 "Dette er en klone" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Endret 13. januar 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Syns du burde hatt hettegenseren din rød istedet, og hatt en hvit stripe som går fra venstre skulder og ned til høyre lomme. Konge Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 skal fixe meg hette genser snart jeg også, skal stå fagerheim på den da Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 "GOT A SISTER?" schlager Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Hva bør jeg ha på hettegenseren min? Hette. Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 "I see dumb people" Lenke til kommentar
arianar Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 "I see dumb people" All the time ... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Synes du burde ha en stor panter som klatrer oppover ryggen din. malen kan slynge seg mot magen din mens klørne kommer opp mot skulderen din og lager kloremerker. Foran kan du ha en stor logo av tekst her kan du bare slippe fantasien løs Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Yes, I have plenty of change you homeless piece of shit. Thanks for asking. I fucked the Olsen twins before they were famous I'm not gay - but my asshole is I am a weapon of ass destruction Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Signaturen min? Lenke til kommentar
neb Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 drit å designe din egen.. her finner du utrolig mange kule shirsts og hoods! f.eks. denne! ... eller denne ! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Du bør ha bilde av deg selv på`n. det er fett Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Å gå med den Tsunami tskjorta der oppe er bare barnslig og et totalt mislykka forsøk på å sjokkere! Er faktisk ikke noe kult hvis en unge som har mistet hele familien sin ser noen går rundt å tøffer seg ed en sånn... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg likte tsunami-skjorta.. svart humor er god humor Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Hadde jeg mista familien/veldig gode venner, tror jeg at jeg har knocka ned fyren med den tsunami skjorta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå