Aalton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Sony lanserer i disse dager to nye DV-kameraer med spennende muligheter og flott bildekvalitet. Les om detaljene her! Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har utrolig lyst på "DCR-HC90E". Ca. hvor mye vil det koste? Har "budsjett" opptil 9k, så hvis det er noe under det så er jeg veldig villig til å vente Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Har utrolig lyst på "DCR-HC90E". Ca. hvor mye vil det koste? Har "budsjett" opptil 9k, så hvis det er noe under det så er jeg veldig villig til å vente Det er ingen pris og finne enda, men det vil koste mer en det er "vanlig forbruker" har råd til.. kan tippe på en pris rundt 10 000 kr.. Men JVC har jo nå laget kameraer med harddisk... Link... Endret 13. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
tomhoye Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ble svært lykkelig over å se at Sony lanserer kompaktkamera med 3 CCD brikke, og i tillegg at skroll-hjulet var på plass igjen. Ble derimot IKKE særlig imponert da jeg leste at Sony har fjernet headset utgang, ekstern mic inngang og i tillegg laget et blitz sko som KUN kan brukes til Sonys egne produkter. Har Sonys dcr-pc350 selv og er godt fornøyd, men hvis dette er utviklinga så blir det så definitivt ikke Sonykamera neste gang. Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei. Et par ting jeg vil gjøre oppmerksom på når det gjelder DCR-HC90E: Opplysningene fra Sony er meget sparsomme. Noen av spesifikasjonene som er oppgitt på websider rundt omkring, blant annet i produktguiden vår , er derfor noe usikre. Vi har oppgitt at det er 3 CCD-elementer i kameraet. Det skal være 3 CMOS-elementer, uten at dette egentlig betyr noe i praksis. Vi håper å få flere spesifikasjoner snart, så vi kan komplettere informasjonen. Erik Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 "Ble derimot IKKE særlig imponert da jeg leste at Sony har fjernet headset utgang, ekstern mic inngang og i tillegg laget et blitz sko som KUN kan brukes til Sonys egne produkter." Hva med de nye Canon kameraene da, som ikke har en eneste tilbehørssko?? Velger heller tilbehørssko enn ikke tilbehørssko.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå