^Jalla^ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvor finner jeg programmene som blir lagt til i oppstarten av maskinen slik at jeg eventuelt kan fjerne disse? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Start - programmer - oppstart Slett de du ikke vil ha. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du kan bruke adware programer til og fjerne programer som starter ved oppstart. Hadde fått litt flere konkrete svar vis du hadde stilt spørsmålet under programvare forumet!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du kan bruke adware programer til og fjerne programer som starter ved oppstart.Hadde fått litt flere konkrete svar vis du hadde stilt spørsmålet under programvare forumet!!!!!!!! Ååå, trodde det var installerte programmer jeg Jaja, det er ikke så greit. Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 startmeny------kjør-------msconfig Lenke til kommentar
jonteig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Kjør > msconfig Edit: Dope! Endret 12. januar 2005 av jonteig Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Du kan bruke adware programer til og fjerne programer som starter ved oppstart.Hadde fått litt flere konkrete svar vis du hadde stilt spørsmålet under programvare forumet!!!!!!!! Ååå, trodde det var installerte programmer jeg Jaja, det er ikke så greit. ja det stemmer det men du kan velge programer som skal kjøres på oppstart eller ikke eventuelt fjenes det fra systemet etter ønske. Endret 12. januar 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Ja jeg fant litt mer i msconfig, men jeg får opp noen meldinger i oppstart som "finner ikke HPFS" et eller anna som skal ligge i win.ini filen. Noen kjennskap til dette? Høres ut som et program jeg har slettet men finner ikke ut hva... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Programvarespørsmål hører hjemme i programvarekategorien, ikke i "Annet om hardware". Jeg regner med det er Windows det er snakk om, så tråden flyttes dit. Husk å poste i riktig kategori neste gang. Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Bruk Startup controlpanel Alt du trenger. Hvis jeg forstod spørmålet ditt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå