user156890 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kjøpte meg en RaZer Diamondback Magma mus for knappe 2 uker siden, er definitivt det beste jeg har had når det kommer til mus. Men etter ca 2 dagers bruk så la jeg merke til en ulyd som kom hver gang jeg venstre klikket, tenkte først at det ikke var så heftig å at det sikkert ikke kom til å plage meg. Men etter en stund så la jeg knapt merke til annet en den UTROLIG IRRITERENDE lyden som kom hver gang jeg klikket. Nå er det gåd ca 2 uker å lyden er ikke forsvunnet å holder på å bli gal hver gang jeg venstre klikker Denne lyden kommer IKKE når jeg høyre klikker og jeg lurer på om dette er en vanlig lyd eller om kun jeg er rammet av denne irriterende lyden. Har noen av dere denne musen å ikke er plaget med denne lyden så vær så snill å si det. Lurer også på om det er mulighet for at jeg kan få byttet denne musen med en ny, kjøpte musa fra komplett Hadde Microsoft IE 4.0 før denne og denne lydn var definitivt ikke der. Noe må gjøres ellers så blir jeg GAL Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg har samme problemet med høyre museknapp. Og til en mus for 500kr er det uakseptabelt Edit: Skal høre med Komplett.no om det er mulig å returnere den. Endret 12. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
jonteig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har ingen problemer med samme mus og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har ingen problemer med samme mus og er strålende fornøyd Da har du tydeligvis fått en mus uten "noname" deler i seg... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Testa db i en databutikk. ble ikke imponert av kvaliteten nei. Det virka som ei billig skrapmus. Søppelplast er vel det rette ordet. Det er meget mulig sensoren inni er bra, men det kan man ikke si om selve musa. ekkel å holde var den og. fingra passet ikke i sporene. nei uff usj. glad jeg valgte mx510 Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Testa db i en databutikk. ble ikke imponert av kvaliteten nei. Det virka som ei billig skrapmus. Søppelplast er vel det rette ordet. Det er meget mulig sensoren inni er bra, men det kan man ikke si om selve musa. ekkel å holde var den og. fingra passet ikke i sporene. nei uff usj. glad jeg valgte mx510 Nei den holer ikke mål. Men det er kun kvailteten på knappene som er dårlig, teknologien er helt topp. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har hatt denne musa i halvannen måned nå, veldig fornøyd med den.. ingen ulyder osv. Kvaliteten på denne musa er nok ikke noe dårligere enn diverse andre logitech mus der ute Lenke til kommentar
E.T Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis DB er søppelplast. Hva er microsoftmusene da? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Har ikke merket noen spesielle lyder eller andre ting fra min dimondback enda i hvertfall, og har hatt den i 4 uker nå. Må i hvertfall stille meg sterkt spørrende til dere som sier den føles "billig". Jeg har aldri hatt en mus som til de grader oser av kvalitet som razer dimondback. Edit: Er forresten chamelon versjonen jeg har Endret 13. januar 2005 av ^ViFtA^ Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har ikke merket noen spesielle lyder eller andre ting fra min dimondback enda i hvertfall, og har hatt den i 4 uker nå. Må i hvertfall stille meg sterkt spørrende til dere som sier den føles "billig". Jeg har aldri hatt en mus som til de grader oser av kvalitet som razer dimondback. Edit: Er forresten chamelon versjonen jeg har w0rd Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har ikke merket noen spesielle lyder eller andre ting fra min dimondback enda i hvertfall, og har hatt den i 4 uker nå. Må i hvertfall stille meg sterkt spørrende til dere som sier den føles "billig". Jeg har aldri hatt en mus som til de grader oser av kvalitet som razer dimondback. Edit: Er forresten chamelon versjonen jeg har w0rd x2 Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Testa db i en databutikk. ble ikke imponert av kvaliteten nei. Det virka som ei billig skrapmus. Søppelplast er vel det rette ordet. Det er meget mulig sensoren inni er bra, men det kan man ikke si om selve musa. ekkel å holde var den og. fingra passet ikke i sporene. Jeg syns ikke plastkvaliteten på Razer Diamondback er noe dårligere enn diverse mus fra Microsoft og Logitech, som jeg har vært borti knirker hvis man klemmer på sidene. Det at fingrene ikke passer i sporene kjenner jeg meg heller ikke igjen i, men det er vel helst hvordan man holder musa. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ikke min MX510, den er knirkefri og massiv:D Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har ikke merket noen spesielle lyder eller andre ting fra min dimondback enda i hvertfall, og har hatt den i 4 uker nå. Må i hvertfall stille meg sterkt spørrende til dere som sier den føles "billig". Jeg har aldri hatt en mus som til de grader oser av kvalitet som razer dimondback. Edit: Er forresten chamelon versjonen jeg har w0rd x2 x3, beste musa jeg har eid... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg må bare støtte meg til det jeg også - jeg har aldri fått en så stor følelse av kvalitet fra noen av de tidligere musene jeg har eid (og det begynner å bli en del , og det er heller ingen knirkelyder eller andre negative ting. Jeg har hatt musen i to måneder nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå