Gå til innhold

RaZer Diamondback Magma, musa lager ulyder!

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en RaZer Diamondback Magma mus for knappe 2 uker siden, er definitivt det beste jeg har had når det kommer til mus. Men etter ca 2 dagers bruk så la jeg merke til en ulyd som kom hver gang jeg venstre klikket, tenkte først at det ikke var så heftig å at det sikkert ikke kom til å plage meg.

Men etter en stund så la jeg knapt merke til annet en den UTROLIG IRRITERENDE lyden som kom hver gang jeg klikket. Nå er det gåd ca 2 uker å lyden er ikke forsvunnet å holder på å bli gal hver gang jeg venstre klikker :cry:

Denne lyden kommer IKKE når jeg høyre klikker og jeg lurer på om dette er en vanlig lyd eller om kun jeg er rammet av denne irriterende lyden.

Har noen av dere denne musen å ikke er plaget med denne lyden så vær så snill å si det.

Lurer også på om det er mulighet for at jeg kan få byttet denne musen med en ny, kjøpte musa fra komplett :hmm:

Hadde Microsoft IE 4.0 før denne og denne lydn var definitivt ikke der.

Noe må gjøres ellers så blir jeg GAL :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa db i en databutikk. ble ikke imponert av kvaliteten nei. Det virka som ei billig skrapmus. Søppelplast er vel det rette ordet. Det er meget mulig sensoren inni er bra, men det kan man ikke si om selve musa. ekkel å holde var den og. fingra passet ikke i sporene. nei uff usj. glad jeg valgte mx510

Lenke til kommentar
Testa db i en databutikk. ble ikke imponert av kvaliteten nei. Det virka som ei billig skrapmus. Søppelplast er vel det rette ordet. Det er meget mulig sensoren inni er bra, men det kan man ikke si om selve musa. ekkel å holde var den og. fingra passet ikke i sporene. nei uff usj. glad jeg valgte mx510

Nei den holer ikke mål.

Men det er kun kvailteten på knappene som er dårlig, teknologien er helt topp.

Lenke til kommentar

Har ikke merket noen spesielle lyder eller andre ting fra min dimondback enda i hvertfall, og har hatt den i 4 uker nå. Må i hvertfall stille meg sterkt spørrende til dere som sier den føles "billig". Jeg har aldri hatt en mus som til de grader oser av kvalitet som razer dimondback.

Edit: Er forresten chamelon versjonen jeg har ;)

Endret av ^ViFtA^
Lenke til kommentar
Har ikke merket noen spesielle lyder eller andre ting fra min dimondback enda i hvertfall, og har hatt den i 4 uker nå. Må i hvertfall stille meg sterkt spørrende til dere som sier den føles "billig". Jeg har aldri hatt en mus som til de grader oser av kvalitet som razer dimondback.

w0rd

Lenke til kommentar

w0rd

x2

Lenke til kommentar
Testa db i en databutikk. ble ikke imponert av kvaliteten nei. Det virka som ei billig skrapmus. Søppelplast er vel det rette ordet. Det er meget mulig sensoren inni er bra, men det kan man ikke si om selve musa. ekkel å holde var den og. fingra passet ikke i sporene.

Jeg syns ikke plastkvaliteten på Razer Diamondback er noe dårligere enn diverse mus fra Microsoft og Logitech, som jeg har vært borti knirker hvis man klemmer på sidene.

Det at fingrene ikke passer i sporene kjenner jeg meg heller ikke igjen i, men det er vel helst hvordan man holder musa.

Lenke til kommentar

w0rd

x2

x3, beste musa jeg har eid...

Lenke til kommentar

Jeg må bare støtte meg til det jeg også - jeg har aldri fått en så stor følelse av kvalitet fra noen av de tidligere musene jeg har eid (og det begynner å bli en del :), og det er heller ingen knirkelyder eller andre negative ting. Jeg har hatt musen i to måneder nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...