chairgame Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) jeg har tenkt å kjøpe TT Bigwater fra komplett , og jeg vill også ha en GPU blokk samtidig, og jeg vill gjerne vite alle tingene jeg må kjøpe samtidig, for å montere den. skal helst være rimelig. GPU er et X800pro @ XT gjerne linker til tingene PS: går det i det hele tatt ann å montere GPU blokk på det settet? jeg regner med at montering av ekstra ting ikke er i manualen som følger med, så jeg kunne gjere hatt en slags guide til det også ..er noob på dette... Endret 12. januar 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 GPU blokk er fult mulig å lure inn på det settet. Alle vannkjølingssett- eller systemer kan kjøle flere ting samtidig. Det du trenger å gjøre er å trekke en slange fra CPU til GPU .. så til vanntanken. Systemet bli da seende slik ut. Tank/pumpe --> radiator --> CPU blokk --> GPU blokk --> Tank/pumpe Passende GPU blokk må du nok finne selv. Med andre ord, ja det er mulig å integrere en GPU kjøler i det settet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har kjøpt meg en "Danger Den Maze 4 GPU blokk 3/8" nippler SORT" hos netconnection. Har forhørt meg litt rundt denne vannblokken, og den anbefales av så godt som alle. Er bare å følge manualen som følger med til big water settet, så legger du inn gpublokk mellom cpublokk og pumpe. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) så jeg trenger bare å kjøpe en GPU blokk og en slange attåt, og ikke noe annet? passer denne og denne ? Endret 13. januar 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 er det noen som vet om GPU blokk til X800 med RAM-sinks? Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 er det noen som vet om GPU blokk til X800 med RAM-sinks? Dette er en kombinert GPU- og RAM vannblokk for X800 kort. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 me jeg vil gjerne ha en anbefaling, av ting jeg må kjøpe attåt TT settet, allt må være fra komplett.no GPU-blokk slanger og hvis jeg trenger flere ting, så si fra!! linker please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå