Gainwardseifer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hei, først Så vet jeg ikke hvor jeg skal poste Men problemet mitt er. Pc'n krasja nå nylig og da jeg starta Maskinen på nytt, Så lasta den inn "omtrent" alt men nå skjer noe som har skjedd før. PC'n sletter seg selv, Nå forsvant paint og en hel rekke andre ting som lå på skrivebordet, Neste steg er at Kort Driverne Blir sletta. Det var sånn det skjedde sist gang da vi måtte installere XP på nytt. Er det noen som vet noe om dette problemet? viss det er, venligst post så raskt så mulig, Ikke post linker til andre sider, PC'n krasjer bare av det, helt utrolig plagsomt! Takk for alle svar! Håper dere kan hjelpe meg! Endret 12. januar 2005 av Gainwardseifer Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tror ikke du skal poste innlegget her nei. Legg det heller inn under "Annet om hardware" eller noe, og få med litt info om hardwaren din. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Prøv systemgjennoppretting Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Flyttes til "Annet om hardware". Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Prøv systemgjennoppretting Hehe, tenkte ikke på den jeg takk (flauser) Fikeset nå Endret 13. januar 2005 av Gainwardseifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå