Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

wlan porten er rar?

Anbefalte innlegg

har kjøpt trådløst nettverk for å få internett oppe. har en dlink router og dataen nede er koblet til med ledning som vanlig men bare mellom routeren. akkurat som i bruksamvisningen, men det står at kabelen fra ADSL modemet skal kobles i wan porten men dette funker ikke hos meg. for da kan jeg ikke gå på internett(får ikke summetone). Så jeg må sette kabelen i i en av de fire portene som egentlig er pc-inngangen for å få det til å funke, men da kan bare en av oss være på internett av gangen!

noen forslag?

Endret av BennyB9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for da kan jeg ikke gå på internett(får ikke summetone). Så jeg må sette kabelen i i en av de fire portene som egentlig er pc-inngangen for å få det til å funke, men da kan bare en av oss være på internett av gangen

Det er routeren som skal stå or "oppringingen", ikke maskinene.

Har du satt routeren opp med PPPoE og korrekt brukernavn og passord?

Lenke til kommentar

Hvis det er det man endrer på routeren er jeg ikke helt sikker mener jeg satt den på det men er det feilen hvis jeg ikke har gjort det? skjønte ikke helt hva du mente med or, kan du hjelpe meg trenger å få dette til? :cry:

Endret av BennyB9
Lenke til kommentar
Hvis det er det man endrer på routeren er jeg ikke helt sikker mener jeg satt den på det men er det feilen hvis jeg ikke har gjort det? skjønte ikke helt hva du mente med or, kan du hjelpe meg trenger å få dette til? :cry:

Tja, hva har du lagt inn av opplysninger i modemet da? Kommer du inn på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...