brillan Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Shitcity! ShitCity? er det en oppfølger til Vice City? Kanskje ikke verdens artigeste, men et gullkorn det er det Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Shitcity er sykt, mann! Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Denne topic'en burde stenges og kaninen din skøt og hengt exploid. *2 ukers utestengning for dette, og andre evneveike innlegg* Endret 17. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Denne topic'en burde stenges og kaninen din skøt og hengt exploid. Jeg antar du tok et google søk? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Denne topic'en burde stenges og kaninen din skøt og hengt exploid. Jeg antar du tok et google søk? Så den for 2 år siden. blir kvalm bare jeg tenker på den! For de som ikke vet hva det er: Hardcore bæsjeporr. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) For et par år siden skulle jeg inn på cheatcity.com, men jeg skrev feil... Endret 14. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har hørt mye om det. Men jeg har unngått det for enhver pris. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 For et par år siden skulle jeg inn på cheatcity.com, men jeg skrev feil... du skrev cheat som shit? :!: Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hehe... en eller annen forbanna idiot som hadde lagt igjen et script i gjesteboka mi en gang, alle som tok turen innom ble automatisk redirecta til shitcity.com Heldigvis er aldri noen innom sida mi, og jeg oppdaga det fort :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå