Rubino85 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Halloen folkens Jeg skal akkurat til å kjøpe ett neonlight kabinett fra databutikken og har planer om å ha neon lys eller noe sånt i den. De som har kabinettet: Er det go plass i front der hvor luftinntaket til luft i fremre kjølevifte til å legge inn glowireneonwire??? Andre: Vet dere om glowire'en fra databutikken lyser godt og leve tiden på den?? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: RuB|No skrev (2002-06-12 16:21):Halloen folkensJeg skal akkurat til å kjøpe ett neonlight kabinett fra databutikken og har planer om å ha neon lys eller noe sånt i den.De som har kabinettet: Er det go plass i front der hvor luftinntaket til luft i fremre kjølevifte til å legge inn glowireneonwire???Andre: Vet dere om glowire'en fra databutikken lyser godt og leve tiden på den?? ÅÅ typisk. Når jeg skulle bestille så var de utsolgt for Neonlight kabinett. Har sett mye positiv om dette kabinettet Skal like til en teks her: http://www.sweclockers.com/html/recension/...ight.php?page=1 Sikler etter dette kabinettet. Faktisk så har jeg også bestilt en Glowwire derfra ,men jeg skla ha den i tatsuret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå