Jonas 90 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Når man har Lan, hvordan kan man sende sånne pop ups meldinger til folk. Nå snakker jeg om et lite Lan på ca. 4 stk. Går det ann å bruke cmd? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 cmd funker, men det er bedre å bruke command! gå på start-kjør- også skriver du command. da kommer det opp en DOS rute. der skriver du net send "navnet på pc'en du skal sende til" "beskjed". f.eks. vis en kompis av meg sin pc heter berit! så blir det slik Net send berit hey hey kompis! ka som skjer? og da kommer det opp en rute i "berit" pc'en! men IKKJE gjør dette til noen som gamer! det kan hende du får noen irriterte folk etter deg da:P Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 opne command og skriv net send localhost jeg er irriterende winxp med sp2 stoppr det tror jeg...funker heller ikke til win98/95/me (tror jeg...) og mange...inkludert meg har disabla det net stop messenger dette stopper det...den vil slå seg på neste gang du restarter, eller du kan skrive net start messenger Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Då det går ikke ann å bruke cmd når man har sp2? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Då det går ikke ann å bruke cmd når man har sp2? CMD går fint ann å bruke, men ikke Net send Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 hehehe......jeg mente om det går ann å bruke cmd til å sende meldinger, tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 complexity: CMD er 32-bits versjonen av command, og er MINST like funksjonell... n00b Lautsprecher: net start messenger / services.msc Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hehe noe som er enda tøffere er å skrive net send * <det du vill skrive> i notepad eller noe og kopiere de tusen ganger sånn at du får tusenvis av det kopiere dem og lime inn i cmd Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 net sende olga hei net sende olga hei net sende olga hei net sende olga hei net sende olga hei net sende olga hei Så kaller du fila net send.bat Så trykker du på den så kjeme det opp på bilde til den andre :!: Funker fett på skulen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå