assy_chieftec_matrix Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) jeg hadde tenkt til å kutte ut vindu til mitt chiefetc big tower. men jeg irriterer meg over den stygge låsen på døra, den ødelegger litt av innsynet på hk. så tenkte å bruke en bak dør. altså det jeg lurer på er om noen har en big tower bak dør i sølv som vil selge Endret 12. januar 2005 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 blir ikke det speilvendt da? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) hvorfor forskyver du ikke bare vindu bakover så du hulet etter låsen på døra eventuelt støre vindu. viss du skjøner hva jeg mener. (Skift topic feks: Hjelp til dør chiefetc big towe) Edit: Nei blir ikke speilvendt er den samme plata på begge sider ! Endret 12. januar 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) er jo bare å snu det om så passer det...ensete som blir speilvendt er de hullene men det er ikke så farlig da hullene må bli speil vendte da, hvis jeg bruker 2 bak dører. men saken er at jeg vil ikke ha så stort vindu for bare hk og psu skal syntes Endret 12. januar 2005 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå