regeli Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Samlet noe i hop på komplett: Fungerer dette i hop? Har lest at PSUen er ikke til å anbefale. Hvet dere om en PSU som kan takle alt dette og som selges på komplett? Komplett skulle hatt bZerk sine PSUer inne Endret 12. januar 2005 av regeli Lenke til kommentar
Orac.aka.Xanthin Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Vil Nok tro at alle delene ville passe sammen ,men ville ikke gått for q-tec strømforsyning. q-tec har ikke akkurat det beste rykte på seg heller. gå heller får en cheiftec psu, mye bedre. p.s hvorfor har du tatt med så mange kabler, de fleste du trenger følger med når du kjøper delene EDIT: kanskje denne psuen kunne vært noe?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304981&cks=PRL mvh Tor Martin Endret 12. januar 2005 av Orac.aka.Xanthin Lenke til kommentar
Azton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ville nok gått for en anne strømforsyning. Q-tec har blitt mye omdiskutert her på forumet. Jeg ville også hatt 1024MB minne. Og jeg tror du kan sløyfe de fleste kablene du har bestillt, da det pleier vanligvis å følge med. Personlig ville jeg valgt Corsair minne da jeg har dårlig erfaring med Twinmos. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ville ikke ha kjøpt twinMOS ram det er sikkert Lenke til kommentar
regeli Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 har faktisk valgt 1024mb ram se på bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå