Ondskapen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hvor er det biligst å kjøpe SE S700i UTEN abonement?? Er den verdt pengene?? Er den så mye bedre at jeg burde kjøpe den i stede for Se k700i med pris i betrakting ( begge uten noen form for binding) eller noen andre telefoner med samme funksjoner (uten bindig)?? Endret 12. januar 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Feilpostet. Les: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Billigste jeg har funnet er 4395.- + ca 70.- i frakt hos Komplett. Hos Lefdal kjøpte jeg min for 1 uke siden for 4695.- Med prisgarantien til Lefdal vil jeg få tilbake ca 350.- fra Lefdal men jeg har fortsatt 3 uker til å prøve å finne den billigere et annet sted og vil da tjene enda mer hos Lefdal. Er den verdt pengene? I mine øyne helt klart JA. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er den verdt pengene? I mine øyne helt klart JA. Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå