Dreiphus Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hvorfor er rølle utestengt? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 søk i forumet så for du svar på det spørsmålet. Kjetil Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 han var en STOR plage for alle på forumet ... kort sagt Lenke til kommentar
int20h Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 16:14, Dreiphus skrev:Hvorfor er rølle utestengt? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=35793&forum=60 Siterer deg: ---------------- Rølle skriver sor å få moderatorende i tale, - får han det? Har er visst utestengt. Får låne mitt brukernavn og min kode da. Han må jo få lov å forsøke å la moderatorene svare for sine handligner. Tusen takk. Dreiphus P.S. Her jeg gjort noe galt? ------------------- Jeg synes du skal la moderatorene gjøre jobben sin uten innblanding og ikke oppføre deg som om dette skulle være en chatte-kanal á la IRC-style. Jeg stenger tråden og trenger faktisk ikke en gang forklare hvorfor jeg gir deg en advarsel med løfte om utestengelse neste gang jeg ser at du provoserer. Dette forumet er til for å diskutere data-relatert topics og ikke fjas som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg