Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hei!! jeg kjøpte meg dette grafikkkortet i går: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302149&cks=PRL men saken er, at etter at jeg hadde innstallert alle medfølgene drivere på riktig vis osv., så scoret ikke kortet mitt mer en 6618 i 3dmark03!! dette er da ikke normalt?? her er hardwaren: tt 400w psu abit kv8 pro 3rd eye hk 512mb RAM 160 gig WD 80gig Seagate amd 3000+ 64bit processor kan noen svare meg på hva som er galt?? på forhånd takk #enmetittel endret då den som var kunne like gjerne beskrevet mengden nedbør i indre mongolia, moderator Jankee# Endret 15. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 har et 6800gt og lignende specs selv, fikk 10700. du burde bruke den nyeste forceware driveren du finner den på nvidia.com . men FØR du innstallerer den MÅ du kjøre driver cleaner for å fjerne den medfølgende driveren. ellers blir det bare tull. også lurt å installere nyeste hovedkort driver (finnes vel å abit.com ellernoe) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 har et 6800gt og lignende specs selv, fikk 10700. du burde bruke den nyeste forceware driveren du finner den på nvidia.com . men FØR du innstallerer den MÅ du kjøre driver cleaner for å fjerne den medfølgende driveren. ellers blir det bare tull. også lurt å installere nyeste hovedkort driver (finnes vel å abit.com ellernoe) lasta ned nye drivere i dag... ble straks mye bedre:D scora 12000 i 3dmark uklokka:D Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 fy f*** så digg heldiggris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå