Mato Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Når det står "ukjent" pleier det ofte å være fra utlandet, iallefall her.Pleier å få telefoner fra familien min i Dublin, da står det somregel "ukjent" hømm rart , når noen fra utlandet ringer meg så ståer det nr med lands prefiks og greier '(på mobilen) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kan det ha vært en bergenser? Så vidt meg bekjent snakker vi bergensk, ikke kinesisk. bergensere gjør mye rart.. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nummeret i e-posten er dansk, og dersom du setter +45 for Danmark foran, kommer du til en automatisk telefonsvarer med denne beskjeden: «Du har nå ringt dansk al Qaida. Tast én for å donere 2.500 kroner. Tast to for å abonnere på månedsmagasinet Jihad. Tast tre for å melde deg som selvmordsbomber. Tast fire for å motta et vakkert bilde av Osama bin Laden. Tast fem hvis du vil ha pizza.» Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nei, men jeg har hørt det på TV Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har prøvd det! Temmelig artig faktisk.. Gebrokkent danske som svarer... Det koster ikke 2500 heller;) Det er vel noe sånt som 4kr minuttet, så det koster deg totalt 7-8,-... Prøv det, og få en god latter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå