*Magnus* Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Kan det ha vært en bergenser? ikke i følge pappa Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ...og alle som tror dere har peiling på hvordan telefonsalg fungerer på den tekniske biten: google litt på "predictive calling systems" Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er ikke noe problem å få en fasttelefon til å ringe uten at det er noen der. Bare send en sms med teksten "test" til det fasttelefonnr du vil, og dermed ringer det. Tar du telefonen piper det en gang også blir det stille. Det vil vises som anonym eller ukjent nr. Veit ikke om det her funker lengre, men det gjorde det før. Skulle testa det hadde jeg hatt fasttelefon... Kanskje noen andre kan teste og se om det fortsatt funker? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Gikk ikke til min telefon jeg har vertfall.. Mislykkes kom det. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ja vel. Det var jo litt dumt da... husker jeg hadde mye moro med det der. hehe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jaja, at telefonselger jævelskapet ringer opp automatisk er gale nok. Nå kommer snart telefon-spam (oh the horror ). Muligens noe slikt masseoppringingen var. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er det ikke mulig åå bare spørre feks Telenor (eller den du er abonet hos) om hvem som ringt til deg i det tidsrommet? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) you've got 7 days left, biip,biip,biip Endret 13. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kan det ha vært en bergenser? Så vidt meg bekjent snakker vi bergensk, ikke kinesisk. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ikke ta telefonen hvor det er ukjent nummer? hva viss det er en selger da? sinnsykt kjipt å gå glipp av en sammtale med en telefonselger, det er jo drittgøy Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ikke ta telefonen hvor det er ukjent nummer?hva viss det er en selger da? sinnsykt kjipt å gå glipp av en sammtale med en telefonselger, det er jo drittgøy Alltid like moro å være frekk mot telefonselgere, ja... Men stakkars folk... Dem gjør det jo fordi det er jobben dems Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ikke ta telefonen hvor det er ukjent nummer?hva viss det er en selger da? sinnsykt kjipt å gå glipp av en sammtale med en telefonselger, det er jo drittgøy Alltid like moro å være frekk mot telefonselgere, ja... Men stakkars folk... Dem gjør det jo fordi det er jobben dems de irriterer som sykt mange folk da, så da må de vertfall få slite litt for lønna Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Vi har skjult nummer her hjemme Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jaja, at telefonselger jævelskapet ringer opp automatisk er gale nok. Nå kommer snart telefon-spam (oh the horror ). Muligens noe slikt masseoppringingen var. Svareren vår i USA hadde, etter at vi ingen hadde vært der på 2,5 måned, 98 meldinger på svaren (slik i telenettet), hvorav vi bare snakker telefonselgere og demokrater og republikanere som skulle kapre stemmer... Snakker vi spam olsen, snakker vi spam? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Pappa fikk beskjed på jobben om det der med 2500 kr, og alt det.... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Vi får opptil flere telefoner hver dag, fra "anonym". Når vi løfter opp røret er det ingen som svarer i andre enden. Noen som har opplevd lignende? Drit, det var allerede sagt,. Endret 14. januar 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kan det ha vært en bergenser? Ja det var meg... Vi får opptil flere telefoner hver dag, fra "anonym". Når vi løfter opp røret er det ingen som svarer i andre enden. Noen som har opplevd lignende? Ja, det var meg det også... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Når det står "ukjent" pleier det ofte å være fra utlandet, iallefall her. Pleier å få telefoner fra familien min i Dublin, da står det somregel "ukjent" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå