Gå til innhold

"ukjent" ringer --> IKKE ta den!

*Magnus*

Anbefalte innlegg

ja..

Har lest litt på nettet om at hvis du får en mail (sms ?) om bla bla bla.. så må du ikke sende tilbake, for da blir du trukket 2500 fra kontoen...

Noe i den samme dure har skjedd med meg å min familie.. Bare at de Ringte!!

Hustelefonen, ALLE mobilene vårres (min, mammas, pappas) ringte samtidlig, med mottaker: Ukjent..

Mamma å pappa tok den.. å da var det en kinesisk berte som babblet shit, så la de på..

Så ringte de IGJEN (ringte til meg 5 ganger i løpet at 15 min) ALLE telefonene ringte.. så AVISTE pappa den på mobilen, å da ble det stilt overalt... så det er datastyrt, at den skal ringe alle telefonene samtidlig...

Jeg tror vi er blitt "hacket" eller noe.. at vi kommer til å få den panser regningen neste måned..

litt OT..

Hva kan vi gjøre med dette ? ringe purken ?

Så.. bare et lite hint til dere lesere.. hvis det er noen som ringer med Nummeret: Ukjent.... IKKE ta telefonen!

:mad:

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hustelefonen og alle mobilene ringte samtidig? hørtes veldig rart ut spørr du meg.

Alt som fantes at telefoner i huset (vårres seff) ringte samtidlig.. når pappa aviste den på mobilen.. ble det stilt overalt!

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Vi får opptil flere telefoner hver dag, fra "anonym". Når vi løfter opp røret er det ingen som svarer i andre enden. Noen som har opplevd lignende?

dette er når datan hos tlf selgre ringer deg og det ikke er en ledig selger , skjer fra tid til annen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Alt som fantes at telefoner i huset (vårres seff) ringte samtidlig.. når pappa aviste den på mobilen.. ble det stilt overalt!

Kanskje dere har et fiffig system for å videresette samtaler til din fars mobil?

Lenke til kommentar
Vi får opptil flere telefoner hver dag, fra "anonym". Når vi løfter opp røret er det ingen som svarer i andre enden. Noen som har opplevd lignende?

Det var et nummer som ringte hver eneste dag til meg. Vi måtte innom allslags telefonsøk og hurramegrundtraresøk for til slutt å finne ut at det var en datamaskin. Den skulle selge noe sunnhets-greier og ringte mange på en gang. Når en person tok telefonen slutta det å ringe til alle andre- inkludert meg. Ganske irriterende :mad:

Lenke til kommentar
Har hørt at den advarselen var bare en fake, men OMG, ringte ALLE telefonene samtidig? :ohmy:

:p Synes jeg ser det. Skulle nesten vært tatt opp på film. Selv om det sikkert ikke var så morsomt så hørtes det ganske "kaotisk-morsomt" ut ;)

jepp. det er det so er det underlige.. at alle ringte samtidlig... når pappa tok den, så var det ei fra kina enner fra et av de landene der sa han (han sa kina) :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...