Edstro Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei i dag når eg skulle surfe med ie så var der en slaks engelsk søkemotor som låg atme adresse feltet. Noe drid værtfall! Den kalte seg for msn og den vanlige msn søkmotoren hadde pluselig fått et helt annet navn... Vordan kan eg få fjernet dette søpelet? Eg har søkt med ad-aware! men etter og ha fjernet alle objektene så blei der ingen forandring. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Prøvd med CWShredder? _ Bytt nettleser til Firefox også. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Sikker på at du ikke har lagt inn MSN Toolbar? Den kommer med MSN Messenger om du ikke haker den vekk... Sjekk Legg til Fjern programmer i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Høres ut som spyware/adware dette. Flytter denne til Programvare > Sikkerhet. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 kanskje det er den søkemotoren du kan installere når du installerer msn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis det ikke er Google Tollbar eller MSN Toolbar, skal nok Ad-Aware eller Spybot S&D klare å fjerne den. Ta en titt på Janfredrik sin guide! Lykke til. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hijack This vil gjøre susen. Men jeg synes heller du skal bytte nettleser. Mozilla Firefox er et glimrende alternativ. Last ned Firefox 1.0 Nedlasting og installasjon til sammen tar bare et par minutter til sammen. Gjør du det, slipper du å tenke mer på spyware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå