Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 har et merkelig problem jeg ikke visste helt hvor jeg skulle poste. det viser seg at klokka mi i wondows(og bios) går altfor fort. teller 3 sekunder når det bare har gått 2... vanligvis fikser jeg de fleste feil selv men dette skjønner jeg ikke noe av. har kjørt ad-aware spybot og norton 2005, ingenting hjelper... noen vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 har et merkelig problem jeg ikke visste helt hvor jeg skulle poste. det viser seg at klokka mi i wondows(og bios) går altfor fort. teller 3 sekunder når det bare har gått 2... vanligvis fikser jeg de fleste feil selv men dette skjønner jeg ikke noe av. har kjørt ad-aware spybot og norton 2005, ingenting hjelper... noen vært borti noe lignende? Prøvd å oppdatert biosen på hovedkortet? Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ja har den nye, kortet er a7n8x deluxe. alle drivere er nye og formaterte for par uker siden. men har vært sånn i 2-3 dager. fikk hjertestans første gangen jeg så det og var sikkker på jeg hadde forsovet meg.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Har du overklokka prosessoren? Endret 12. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 nja, xp2500 @ 2800 men det har den alltid vært. skal vel ikke plutselig begynne løpe løpsk fordet? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 kenn veit! hehe prøv og klokke ned igjen då Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har selv det samme hovedkortet, og klokka mi går også for fort. Riktignok ikke så ille som din, men ca. en ukes tid etter jeg har stilt den rett går den rundt 4-5 minutter for fort. Merkelige greier Lenke til kommentar
Biggus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har samme hovedkort som deg, og klokka mi går også for fort. Systemet mitt er ikke klokket på noen måte. Har ikke funnet noen god løsning, men jeg bruker et program som synkroniserer klokka automatisk. Kan justere hvor hyppig klokka skal synkroniseres, jeg kjører en gang i timen. Kan jo sjekke det ut om du vil: http://www.karenware.com/powertools/ptsync.asp Lenke til kommentar
snole Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Sjekk om XP's automatiske justering av klokka er disablet. Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ja de kan lage hovedkort de asus folka men ikke KLOKKE nei Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 man kan få xp til å oppdatere klokka oftere ved å endre i registert, har gjort det så den oppdaterer hvert kvarter nå. men lurer jo på hva f... som foregår.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 man kan få xp til å oppdatere klokka oftere ved å endre i registert. how? Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 regedit Hotkey_lokal_macine/system/currentcontrolset/services/timeproviders/ntpclient/specialpollintervall velg desimal og sett antall sekunder mellom hver oppdatering Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 men er det ingen som vet hva det kommer av da? dårlig måte å fikse prob på syntes nå jeg Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Melder meg på her jeg også. Vi har 2 maskiner hjemme, med henholdsvis NF7-S v2.0 og NF7-M hovedkort. Disse går også noen minutter for fort per uke. Det hadde vært veldig interessant å finne ut hva det kommer av. Ingen av maskinene er overklokket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå