Gå til innhold

Hva er best av s700i og d500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var fornøyd med Sony Ericsson og min S700i, helt til i dag. Får ikke sync til å fungere! :no:

Er det noen som kan hjelpe meg med å få min DSS-25 til å fungere normalt?

Fikk den i posten i dag. Alle drivere er installert, og den er koblet opp som anvist, men til tross for dette klarer den ikke å opprettholde en stabil forbindelse med telefonen? (S700i). Snodige greier! Den er påkoblet i 10-15 sekunder i før tilkoblingen blir brutt!

Noen som kan ha en idè om hva som er feil?

Lenke til kommentar
S700i uten tvil :)

S700i har bedre kamera, bedre skjerm, minnekort og radio, noe som ikke D500 har

2/4 av påstanden der er sann.

s700i har

-minnekort

-radio

som ikke d500 har

Bedre skjerm er bare tull! den er større, ja.

Bedre kamera er også bare tull, da kameraene er svært like, men i sammenligninger tar d500 hakket bedre bilder.

Noe du også bør ta i betraktning:

s700i er forferdelig STOR og TUNG!

og etter MIN mening forferdelig STYGG! :thumbdown:

Gå for d500 :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ville sagt at s700i er den beste.men kansje ikke den mest lønnsomme invisteringen man kan gjøre. Den er stor og tung (noe ikke jeg har noe problem med) mens D500 er liten og lett. og koster en god del mindre, viss d500 hadde hatt minnekort ville den nok (etter min mening) blitt en bedre mobil en S700i.

mvh Erik_s

Lenke til kommentar

Har kun sett og såvidt testet SE sin S700, og skjermen er bare nam nam!!!

Men den er ikke for liten... har en K700 nå, og S700 ER jo en K700 minus kamera og den lekre skjermen.

Prisen har gått kraftig ned imidlertid, og ligger omtrent i samme prisklasse som D500.

Hva det bunner ut i er vel daglig bruk av telefonen, fikser du åpningsmekanismen på S700 er det vel greit?

Begge er kvalitets mobiler, både opplevd og på papiret.

tror batteriet til S700 er bedre imidlertid, og meny systemet ikke minst, har ikke blitt imponert over menyene og brukervennligheten til Samsung sine mobiler tidligre...

Men har hørt at det skal ha blitt betydelig bedre med denne modelen her, tidligre var det all looks ang Samsung, men nå begynner alt å bli så meget bedre, og salgskurven går i taket.

venter på Clare tror jeg... menyene til SE er bare supre... :thumbup:

Lenke til kommentar
S700i uten tvil :)

S700i har bedre kamera, bedre skjerm, minnekort og radio, noe som ikke D500 har

2/4 av påstanden der er sann.

s700i har

-minnekort

-radio

som ikke d500 har

Bedre skjerm er bare tull! den er større, ja.

Bedre kamera er også bare tull, da kameraene er svært like, men i sammenligninger tar d500 hakket bedre bilder.

Noe du også bør ta i betraktning:

s700i er forferdelig STOR og TUNG!

og etter MIN mening forferdelig STYGG! :thumbdown:

Gå for d500 :thumbup:

s700i er ikke stygg....den har stil.....for meg så er den ikke såååå tung og stor.....jeg likte ik d500, venter til clara kommer og samsung B-bob da skal jeg kjøpe de....... :love:

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke flere diskusjoner, og ihvertfall ikke i nye tråder, om akkurat dette. Det finnes masse om dette på forumet fra før av, med disse konkrete mobilene.

Tråder med dette emnet har også en tendens til å skeie ut og ende med personangrep osv.

Svaret er enkelt: Det finnes ikke noe fasitsvar. D500 er best for noen, S700i er best for andre.

Denne stenges, og trådstarter og evt. andre interesserte rådes til å ta ibruk Søk-funksjonen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...