Karmacom Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Ettersom jeg driver med design, leter jeg alltid etter potensielle klienter/offer i alle kriker og kroker. Derfor tenkte jeg at Netsshop skulle bli mitt neste offer siden jeg har begynt å handle der og har fritidsproblemer / ikke noe liv. Ville vært fint med feedback på denne logoen ( liker å gjøre litt "markeds-undersøkelse" før jeg kommer med forslag til noen ), hvordan dere evt. synes den er i fohold til den de har på http://www.netshop.no , er den bedre, værre? verdt å presentere for dem i håp om en avtale? Konseptet bak logoen er "net" i "netshop", og lagde derretter en pulse-aktig strek (sånn som i hjerte-maskiner, ping i datanettverk osv.) som samtidig ligner på en tilta "N". Bottom line av det jeg trenger å vite er om du som kunde/kjøper ville ha hatt den "nye" logoen på en bærbar du hadde kjøpt derfra fremfor den røde netshop bruker per i dag, eller vice versa. På forhånd takk. Karma Logo i 3D-animasjon ( 3.5MB, muligens man må "tillate active-X innhold hvis man har satt opp SP2 på en streng måte ) clicky -> http://www.monkerud.com/netshop/logo.html Original logo: Design-eksempel av logo: Ett eksempel til: Design-eksempel av logo: Endret 12. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 likte den siste for den siste Lenke til kommentar
warillion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Den siste var finest, og kulest slagord! Kanskje du må gjøre den litt rødere så den passer inn med siden deres som den er nå Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Logo i 3D-animasjon ( 3.5MB, muligens man må "tillate active-X innhold hvis man har satt opp SP2 på en streng måte ) clicky -> http://www.monkerud.com/netshop/logo.html digg den der da edit: liten feilpost det her ja menmen Endret 12. januar 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Den siste var finest, og kulest slagord! Kanskje du må gjøre den litt rødere så den passer inn med siden deres som den er nå Takk, ja farge er noe jeg vil tilpasse til helhets-designen deres når jeg fremlegger forslag, enten ved å forandre fargen på logoen, eller ved å lage en komplett side-design som jeg leverer med logo, topp-banner, knapper, menyer og eksempler av reklame-bannere de kan ha på andre nettsider osv som en helhet. Mål/aim er å presentere en helhets-design samt logo som skal "slå" konkurrentene for å gjøre det attraktivt som løsning for dem. Karma. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Logo i 3D-animasjon ( 3.5MB, muligens man må "tillate active-X innhold hvis man har satt opp SP2 på en streng måte ) clicky -> http://www.monkerud.com/netshop/logo.html digg den der da Takk Takk, ikke ferdig enda, måtte bare slenge sammen raskt. Skal legge på effekter, videobakgrunn og rendre det ut i MPEG2 som en TV-reklame før jeg legger det frem for dem. skal poste det så fort den er ferdig senere i kveld natt. Karma Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) skjønte ikke hvorfor du av alle folk skulle lage netshop logo.. men din så ikke noe spes bra ut.. den original logoen er bedre. den de har: - poenget konkretert - seriøst - "lystige" farger din: vanlig.. edit: raportert pga. Feilposting Endret 12. januar 2005 av Valent Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Likte nr 3, bra utført! Endret 12. januar 2005 av Millmax Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Likte også den siste Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 skjønte ikke hvorfor du av alle folk skulle lage netshop logo.. men din så ikke noe spes bra ut.. den original logoen er bedre. den de har: - poenget konkretert - seriøst - "lystige" farger din: vanlig.. edit: raportert pga. Feilposting Takk for feedback. men "feilposting" ? Dette er forum for bærbare, det er bærbar jeg handler der, de selger b.la bærbare der, mange her handler bærbare der, og her jeg har kontakt med flest brukere, og demed viktigst for meg å få feedback fra brukerne i denne forum-seksjonen, ingen andre seksjoner. Derfor spør jeg i denne forumseksjonen. Skal jeg rapportere deg for misbruk av rapportering da? Karma Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 dumme argumenter imot. gå på programmer.no sine forum for å kunne skjønne Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Den siste var penest Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) den original logoen er bedre. den de har: - poenget konkretert - seriøst - "lystige" farger - javel? poenget er å selge datautstyr, gjør de det bedre med en enkel svart og hvit logo med hvit skrift? det er slett ikke noe "poeng" i den logoen - oppfatter ikke Karmacoms logo som useriøs bare fordi den har en morsom slogan - lystige? svart og rødt? og hvitt... originallogoen er helt enkel, funker greit, men er ikke det lekreste vi har sett innen design. Riktignok et framskritt fra den tiden de het HWB men de har ikke vondt av å oppgradere logo og look på sidene deres igjen. edit: denne topic omhandler absolutt ikke bærbare datamaskiner, men Webdesign og grafikk, og ville nok nødvendigvis ha passet best inn her: Web-design, HTML og CSS. Mener jeg... Endret 12. januar 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Likte den siste jeg og. Hmm. Lurer på om netshop kanskje burde fått et lite tips om denne tråden?? EDIT: Hva med å prøve å få den "pulse linje N'en" til å være forbokstaven. Slik at det begynner med den og så står det vider "etshop" Endret 12. januar 2005 av svalbard Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Poenget er at du ønsker tilbakemelding på en logo du har laget. Det er det et eget forum for. Derfor er denne feilpostet. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Logoer handler om assosiasjoner og inntrykk. Assiasjonen jeg får her er Statistisk Sentralbyrå. Inntrykket er NSB. Tviler på om Netshop vil bytte til dette.... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 bra jobba, men selv synes jeg netshop sin original-logo er bedre. og hvis du virkelig skal spørre netshop om de vil kjøpe den logoen der av deg, så ville ikke jeg lagt den ut et sted hvor alle kan se den..... spør heller noen venner eller kjente om hva de syns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg