Mobiltulling Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei hei For å være helt ærlig.. Så er ikke jeg den som kan mest om mobiler Men nå har det seg slik at jeg har en D500 med MP3 spiller.. Men jeg veit ikke hvordan jeg skal bruke det Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Veldig enkelt: Legg MP3 filer inn på telefonen din. Litt mer avansert: Skaff deg kabel eller BT adapter og overfør MP3 filer ifra pcen din til telefonen, eller få MP3 filer fra noen kamerater av deg som har det på sin telefon. Konklusjon: Du må på en eller annen måte få MP3 filer inn på telefonen din for å kunne bruke MP3 spilleren din. Med mindre det følger med på telefonen da..... Lenke til kommentar
Mobiltulling Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Veldig enkelt:Legg MP3 filer inn på telefonen din. Litt mer avansert: Skaff deg kabel eller BT adapter og overfør MP3 filer ifra pcen din til telefonen, eller få MP3 filer fra noen kamerater av deg som har det på sin telefon. Konklusjon: Du må på en eller annen måte få MP3 filer inn på telefonen din for å kunne bruke MP3 spilleren din. Med mindre det følger med på telefonen da..... Hihi- Takk for hjelpen En ting tin Går det ann å bruke en bluetooth sender fra Pcen? Elelr må jeg ha kabel?? Tankker på forhånd Takkk Klemz å kos Lenke til kommentar
joku Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det går greit å sende filer fra daten til mobilen din viss dataen din har bluetooth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå