Texas Stovner Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Dette ser vel kjent ut. Etterforsker nettsvindel Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Dette ser vel kjent ut.Etterforsker nettsvindel Enig. Kan virke som det er samme folka/opplegget som de qxl-auksjonene jeg linket til. Geografisk så stemmer det også. Og; 1. Oppnår kundens tillitt gjennom seriøse svar om produktet. JA 2. Skape sosial situasjon som gjør at kunden synes synd på dem. JA (jfr. "kreftsyk kone" innlegg lenger opp) Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Siste nytt er at denne personen ser ut til å være utestengt av qxl. Håper bare ingen har betalt allerede Begge auksjonene hans er stengt, og måtte han brenne!!!! Endret 13. januar 2005 av ultranerd Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vest man søker på postnr ser man att det havner på melbu ja og så er det eine postnr i narvik Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ulovlig gjenstand useriøs annonse selger utestengt Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Narvik er bare 1 time unna gi meg addressen så drar jeg å krever en billig laptop! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Texas Stovner: Veit du kæm de e? (navn). E sjøl fra vesterålen. Er nyskjerrig. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hun jenten kontoen på QXL var regga på var fra samme omerådet, ekke greit og ha konto på et nettsted som man aldri har hørt om, være samboern til en fyr (som er svindler) som man aldri har hørt om og ikke minst har lungekreft som man ikke viste om selv.... Håper virkelig disse gutta blir tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå