Gå til innhold

Hvor finner man billige domener?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huff og huff. Hvilket forum er det?

Nei, det er bare tull - jeg lagde det i Photoshop utfra et skjermbilde av dette forumet. Bare sånn for å vise hvordan det kunne ha sett ut.

Beklager å ha tatt emnet off-topic.

Please continue.

For å være litt on-topic, bruker jeg Webdeal.no, men så vidt jeg har skjønt, er det ingen som liker dem/er ikke billige?

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Jeg kjøper alle mine domener hos www.godaddy.com.

$8-9 per år for .com, .net, .org domener og man får tilgang til bra kontrollpanel for å sette opp dns-informasjon etc.

(webplass har jeg på dedikerte servere fra www.servermatrix.com)

Lenke til kommentar
For å være litt on-topic, bruker jeg Webdeal.no, men så vidt jeg har skjønt, er det ingen som liker dem/er ikke billige?

Jeg brukte dem tidligere. Var mye rot og nedetid den gangen. Ikke spesielt billige heller, men de har kanskje blitt bedre med årene.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker www.easydns.com.

Stabilt som fy, støtter dyndns oppdateringer om ønskelig. Masse konfigmuligheter og enkel admin, men de er nok litt dyrere en andre som er nevnt her...

Betaler 25$ i året for mitt .net-domene

Wish

Edit: leif'er

Endret av WishYou
Lenke til kommentar
Har de fremdeles det tilbudet?

er nesten 1år siden jeg kjøpte men så på qxl at de har det til 37,- mnd, 2 kr billigere en jeg fikk det for :cry::p

LINK

det eneste jeg ikke liker med det er at det bare er 5GB transfer i mnd og hvis man bruker det opp koster det 25,- for hver GB man bruker etter det(man får ikke beskjed når man har brukt opp, man må gå inn på kontrollpanelet til sia og følge med på det selv) men ellers er det ett supert tilbud :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...