decent Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hvor finner man de billigste domenene? Hovedsaklig nu, no, org, com, net. Creds til moderatorer med for mye fritid! Endret 12. januar 2005 av decent Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Oi, det var billig. Kanskje jeg går til innkjøp av ett domene jeg og Lenke til kommentar
homarus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg var raskt ute med å ordne meg webhotell. Om det var veldig billig vet jeg ikke, for jeg har i grunnen ikke surfet etter pris. Likevell syntes jeg 400,- for en .net adresse i 10 måneder var greit. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Creds til moderatorer med for mye fritid! Det er ikke helt uten grunn at de er nøye på at emnefeltet skal brukes riktig. Ville blitt ganske håpløst hvis forumet så ut som dette: Lenke til kommentar
Azton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 huff og huff. Hvilket forum er det? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 www.host24.no Var heise billigt men veit ikkje om han som dreiv det klare å drive det.... Lenke til kommentar
John P. Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) huff og huff. Hvilket forum er det? Nei, det er bare tull - jeg lagde det i Photoshop utfra et skjermbilde av dette forumet. Bare sånn for å vise hvordan det kunne ha sett ut. Beklager å ha tatt emnet off-topic. Please continue. For å være litt on-topic, bruker jeg Webdeal.no, men så vidt jeg har skjønt, er det ingen som liker dem/er ikke billige? Endret 12. januar 2005 av John P. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg kjøper alle mine domener hos www.godaddy.com. $8-9 per år for .com, .net, .org domener og man får tilgang til bra kontrollpanel for å sette opp dns-informasjon etc. (webplass har jeg på dedikerte servere fra www.servermatrix.com) Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 For å være litt on-topic, bruker jeg Webdeal.no, men så vidt jeg har skjønt, er det ingen som liker dem/er ikke billige? Jeg brukte dem tidligere. Var mye rot og nedetid den gangen. Ikke spesielt billige heller, men de har kanskje blitt bedre med årene. Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Jeg foretrekker www.easydns.com. Stabilt som fy, støtter dyndns oppdateringer om ønskelig. Masse konfigmuligheter og enkel admin, men de er nok litt dyrere en andre som er nevnt her... Betaler 25$ i året for mitt .net-domene Wish Edit: leif'er Endret 13. januar 2005 av WishYou Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 http://www.dyndns.org/services/dyndns/ gratis domener kan velge mellom blant annet .homelinux.org, <eafsgse>.kicks-ass.net...osv Lenke til kommentar
ceint Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har mine domener hos www.nettstedet.no Prisene syntes jeg er greie. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) bruker http://www.bkmedia.no Endret 14. januar 2005 av Joggi Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 jeg bruker servetheworld.net kjøpte på QXL, 1GB lagringsplass og 5GB transfer, +en masse annet stæsj til 39,- mnd. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg bruker servetheworld.netkjøpte på QXL, 1GB lagringsplass og 5GB transfer, +en masse annet stæsj til 39,- mnd. Har de fremdeles det tilbudet? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har de fremdeles det tilbudet? er nesten 1år siden jeg kjøpte men så på qxl at de har det til 37,- mnd, 2 kr billigere en jeg fikk det for LINK det eneste jeg ikke liker med det er at det bare er 5GB transfer i mnd og hvis man bruker det opp koster det 25,- for hver GB man bruker etter det(man får ikke beskjed når man har brukt opp, man må gå inn på kontrollpanelet til sia og følge med på det selv) men ellers er det ett supert tilbud Lenke til kommentar
visionize Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg bruker servetheworld.netkjøpte på QXL, 1GB lagringsplass og 5GB transfer, +en masse annet stæsj til 39,- mnd. Det er sikkert ikke så aktuelt for mange, men må man huske på at det ikker du som eier domenet så vidt jeg er blitt fortalt, men Servetheworld. Det er mulig jeg tar feil, men omså, så er det bare å rette på meg Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) *snip* Du er sikker på at det er servetheworld som står bak dette, ja? Er på nippe på å bestille her jeg nå.. EDIT: fikset quote. Endret 15. januar 2005 av eMPea Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) det er visst ikke servetheworld som står for den men noe som heter www.street4u.no, jeg har ingen erfaring fra disse bare så at det var ett godt tilbud... det tilbudet her var også ganske bra, men er heller ikke servetheworld Endret 15. januar 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå