Gå til innhold

USB2 - passer det til alle maskiner?

Anbefalte innlegg

Har en tre-fire år gammel PC (riktignok ikke min) som jeg lurer på om det er mulig å sette inn USB2 på.

Altså, den har 866 mHZ, 256 MB SDRAM osv. så det er en standard dårlig PC. Er USB2 kompatibelt med de fleste maskiner?

Trenger svar hurtig, takk! :yes:

EDIT:

Har dere noen forslag på hva som bør kjøpes? Gjerne billig. :)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viktig å sjekke om de har drivere som virker på eldre OSer. Det ser du på produkt beskrivelsen, eller på hjemmesiden dems. Kjører du Windows XP så er alt bra, bare å kjøpe kontroller kort.

Vel, det siste er jo PCMCIA kort for laptop, de to øverste er for intern bruk i PCer. Den øverste med to porter, og den miderste med 4. Kjøp den du har råd til, men husk siste er til laptop.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Så lenge du har en USB-utgang i det hele tatt, kan jeg ikke se at det skal være noe problem. Det eneste er at du må laste ned driverne fra nettet dersom du ikke kjører Win 2000, XP o.l. Det er en smal sak. Jeg har kjørt USB 2.0-penner på mye eldre maskiner enn den du vil prøve det på.

Kikk rundt i nettbutikkene etter priser på USB-penner.

Lenke til kommentar

Da vil jeg bare si takk til alle sammen som har hjulpet meg - voldsomt gode tips og innspill her. Her ser vi litt av hva hw.no kan by på. :)

Tusen takk, folks. You are all my superior. :)

EDIT:

Til alles informasjon, jeg endte opp med den billige dritten. :D

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...