Gå til innhold

Sourcecode.no

Anbefalte innlegg

Når kommer denne siden ? Har ventet på den en stund og ser frem til den kommer..

Er selv litt interesert i programmering men har ikke funnet noen bra sider som forklarer hvordan man gjør det på en enkel måte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vi jobber og stresser på frivilleg basis. Håper ting blir litt lettare no når skulen sluttar, og at me får alt ferdig til den tid. Om du ønskjer å hjelpe til med sida, send ein e-post til [email protected] eller [email protected], og så skal me pratast. Me treng beta-testarar og folk som kan ulike programmeringsspråk bra.

Me har utvikla heile sida frå botnen av. Portalen er skreven i Perl, medan undersidene kjem sikkert til å benytta seg av PHP (dette er opptil kvar enkelt som skal driva den enkelte undersida). Det er SVÆRT lite som gjenstår før me kan lansera sida.

mvh.,

Vegard

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Sourcecode.no - gikk rett inn på siden og bookmarket den i tro at den hadde samme kvaliteter som Hardware.no og digitalkamera.no. 5 min senere er bookmarken borte... får vist heller ta en tur inn på sidene igjen om noen måneder for pr.idag er det jo ingenting der.

PS. Blir siden på nynorsk skal siden være utrolig bra for at jeg gidder å være på den overhodet!

Lenke til kommentar

Man kan jo ikke forventet at er maks aktivitet her fra dag en, dette tar jo selvfølgelig litt tid. Derimot er jeg svært skuffet over layout/design og brukervennlighet på sourcecode.no. Sidene er rotete og uoversiktlig, og fargebruken virker litt lite gjennomtenkt. Jeg tror dere klarer bedre enn dette.

Ellers har jeg ventet lenge på en slik nettside og har store forventninger :grin:

- Judaz -

Lenke til kommentar

Quote:

Judaz skrev (2002-10-30 09:29):

Man kan jo ikke forventet at er maks aktivitet her fra dag en, dette tar jo selvfølgelig litt tid. Derimot er jeg svært skuffet over layout/design og brukervennlighet på sourcecode.no. Sidene er rotete og uoversiktlig, og fargebruken virker litt lite gjennomtenkt. Jeg tror dere klarer bedre enn dette.

Ellers har jeg ventet lenge på en slik nettside og har store forventninger
:grin:

Nei, me driv for øyeblikket å leiter vilt etter nyhetskilder, og eg held på å konvertere artikler fra det gamle systemet og over til det nye.

Me er og klar over at ting er litt rotete. Me gjorde ein tabbe heilt i byrjinga, då me bestemte oss for å ha ulike seksjonar på sidene, og dette er vanskelig å gjere opp for no. Akkurat kva du meiner med at fargevala er dårlege, skjønner eg ikkje; dette har me (eg) gjort for betre å skilje dei ulike kategoriane frå kvarandre.

Forresten, så er utviklinga av versjon 2 allereie såvidt i planleggingsfasen, og dette har me store forhåpningar til. Akkurat for øyeblikket held me på å integrere sidene litt meir, samt å få tak i siste nytt.

Me sett stor pris på attendemeldingar, og berre kom med dei om de har meir å sei... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

plex- skrev (2002-10-30 08:44):

PS. Blir siden på nynorsk skal siden være utrolig bra for at jeg gidder å være på den overhodet!

Det er nok eg som er syndaren her. Eg har prøvd å begrensa mi bruk av mitt målføre når det kjem til dei statiske sidene, og uansett så er ikkje mi bruk av nynorsk så ekstremt at nokon skal få problem med å lese det som står. :smile: Artiklane eg skriv kjem nok til å vere på nynorsk, likevel.

Lenke til kommentar

Setter pris på en slik side og når den er kommet med i partner systemet til hardware.no, digitalkamera.no osv regner jeg med det blir litt kvalitet etterhvert.

Dere får søke etter en oversetter som kan overføre artiklene fra fremmedspråket nynorsk til norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...