mrmattis Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Ønsker å bruke Pc`en som radio, og overføre lydsignalene trådløst til stereoen i stua. Noen som har gode produkter og annbefale til dette formålet ? Hvordan blir kvaliteten ? Mvh, Roy Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Du har noen trådløse systemer til gitarer som er fra 500Mhz frekvenst og oppover tror jeg. av disse blir det helt klar og fin lyd med, men jeg tror de koster veldig mye gress. hvet ikke hvordan dette funker på Musikk annlegg. men en ting er at det er svin dyrt. Lenke til kommentar
lax Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Du kan få kjøpt sender/mottaker som både takler bilde og lyd hos feks ClasOhlson eller Hifi-klubben. Tror de har det på ps eller komplett også :smile: Koster fra 1500 < tror jeg.. Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Sjekk ut trådløs lyd/bilde-overføringsdings fra Kiss. Ble offer for et impulskjøp av en slik pakke, og jeg ble ikke skuffet! Man slipper kabler, og koster vel litt over tusenlappen for mottaker, sender og noe infrarødgreier.. Dette var eneste url jeg fant frem for øyeblikket: http://www.kissnordic.dk/distribution/prod...odukt.asp?id=19 Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Og ja, kvaliteten er god, til tross for billig produkt. Kjøpte selv hos PS-Data, men jeg vet ikke om de selger den lenger nå (!) .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå