snoopg Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg skal kjøpe meg dvi-kabel, musematte, switch, en 3-5m tp-kabel og kanskje en ny mus. dette skal ikke koste mye mer enn 1000 til sammen, dette er det jeg kom fram til. CNet Switch 10/100 5P Skjermkabel DVI M/M 3m skjermet høykvalitet, dual link Patchkabel UTP CAT5E krysset rød 5m RJ-45/RJ-45, AWG24 Steelpad 4D Gaming Musematte Musmatte med 2 forskjellige overflater Logitech MX510 Optical Mouse, USB, PS/2 totalpris 1100 er det noen som har forslag til endringer? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det kommer jo litt an på hva slags bruk du har tenkt den for. Jeg ville f.eks endret musen, men aner ikke hva du skal betale for hver av komponentene. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 jeg er ikke noe "pro-gamer". spiller litt hl2 og litt annet, men driver for det meste med video-redigering, jobber med photoshop, ser på filmer, surfer og programering. Skal ha to maskiner i nettverk(switchen) opp mot en ruter.... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg skal kjøpe meg dvi-kabel, musematte, switch, en 3-5m tp-kabel og kanskje en ny mus. dette skal ikke koste mye mer enn 1000 til sammen, dette er det jeg kom fram til. CNet Switch 10/100 5P Skjermkabel DVI M/M 3m skjermet høykvalitet, dual link Patchkabel UTP CAT5E krysset rød 5m RJ-45/RJ-45, AWG24 Steelpad 4D Gaming Musematte Musmatte med 2 forskjellige overflater Logitech MX510 Optical Mouse, USB, PS/2 totalpris 1100 er det noen som har forslag til endringer? Bytt ut MX510 med en Razer Diamondback... (Kjøpte en på ryddesalg hos Expert for 200 kr) da går du ned i pris... Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) du sa det var ryddesalg da... rydde vekk=bli kvitt "utgåtte" varer Endret 12. januar 2005 av snoopg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvor selger de den da? Nja, du kan jo prøve å lese teksten min på nytt da.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvis du skal handle flere varer, så kan du jo høre med webshoppen om du kan få litt rabatt. Jeg fikk 155 kroner i rabatt på Diamondbacken min siden jeg kjøpte harddisk, minnekort til digicam, musematte osv. Les testen til HW.no, så vil du nok bli overbevist til en Diamondback du også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå