lenny25 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg har skikkelig problemer med å knerte Admiral Fayar!! Etter å ha blåst skjoldet hans begynner jeg med sverdet, men etter en liten stund får han skjoldet tilbake igjen! Noen tips?? Hilsen en oppgitt JEDIRIDDER! *Moderators kommentar: Ikke bruk store bokstaver i topic. Bruk beskrivende emner, hvis ikke kan du ikke forvente hjelp. Ser jeg at det fortsatt blir brukt store bokstaver i topic vil tråden bli stengt.* [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-06-12 16:11 ] Lenke til kommentar
Mass Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Bruk Heavy Stanca (lilla). Slå "toilling" me "lyssabelen" som det så pompøst heter. Spiller du på padawan eller knight? vel-vel Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Når skjoldet hans er nede, må du hugge/skyte av den duppeditten (antennen) som er på ryggen (eller hodet, husker ikke), da kommer ikke skjoldet hans tilbake. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 sliter du skikkelig kan du jo bruke save/load metoden. Prøv til du klarer å skade han uten å motta skade selv, quicksave og fortsett med og save/loade til du har skadet han mye uten å ha fått noe skade selv. Feigt, men effektivt. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 17:11, snesoey skrev:Når skjoldet hans er nede, må du hugge/skyte av den duppeditten (antennen) som er på ryggen (eller hodet, husker ikke), da kommer ikke skjoldet hans tilbake. For å være helt ærlig så trenger du ikke å slå av "duppeditten", det blir bare mye enklere hvis du får det til. Personlig synes jeg det var for lett uansett. Jeg mener; Medium Stance og sving med saberen for å kortslutte skjoldet, så Speed bak ham og deng som bare f***. Tok han etter andre kortslutningen jeg. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Nå klarte jeg det! Speed Force funket bra her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå