kzn Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 internetten min funker veldig tregt... da er det spesiellt pingen i cs.. ligger på over 110-150 der andre med isdn har 50-80 ofte er det enda mer å.. noen som vet hva det kan være? mistenker isdn kortet mitt (asuscom usb sak...) har tiscali isdn... har samme problemet hvis jeg kobler opp med start.no sitt "utenabbonement" nummer Lenke til kommentar
TMH Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå er sikkert ikke pingen i CS verdens beste. Åpne startmenyen i Windows, trykk kjør. der skriver du command (i XP: cmd), og velger kjør. Da får du opp kommandolinjen i Windows. skriv "ping online.no", og ser hvor lang tid i ms det tar å få svar derfra. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 90, 81, 87 og 85 fikk jeg... det er jo helt elendig... eller? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg har 9ms hvis det sier deg noe Det med Lyse Bredbånd. Har du sjekket om du har noe spyware eller noe lignende som tar opp linja? - Azton Endret 12. januar 2005 av Azton Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 HAr ikke tiscali generelt sett dårlig ping innenlands? men ISDN har jo også generelt sett høy ping også da... Lenke til kommentar
kzn Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 har hatt samme problemet selv om jeg har formatert pcen... skal få låne et idsn kort imorgen å teste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå