MrRetard Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg la dette ut dette på et annet forum, men fikk aldri svar, så da stoler jeg på dere CPU folk ;> Jeg fikk meg en ny prosessor (AMD Athlon64 3400+), skjermkort (GeForce 6600GT) og et nytt hovedkort (MSI K8N NEO FSR). Etter jeg satt dette inn i dataen formaterte osv. så har jeg fått et problem med at når jeg for eksempel bytter fra snakkeprogramme ventrilo til internet explorer så stopper musikken og musa opp i ca 1/2 sekund.. alt stopper liksom! Dette er veldig irriterende og håper noen av dere har løsningen:> mvh Ole Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg ville tro det var internetten jeg da men... Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Det er det uansett ikke, har det samme probleme uten internett pluss jeg har det samme probleme om jeg går over til en mappe fra en annen mappe! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du har kanskje for lite minne. Ville valgt å ha 1gig uansett liksom. Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Har jeg kanskje for liten strømforsyning? har 300W nå Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Noen som har peiling, please hjelp meg! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det kan være strømforsyningen, men jeg tviler egentlig. Har du scanna for virus/spyware, defragmentert, scandisk? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ta opp Task Manager i Windows (ATL+CTRL+DEL) og følg med på prosessorbruken når du veksler fra det ene programmet til det andre. Følg også med på harddisklampa og maskinen leser/skriver i det slike "slowdowns" skjer. Det kan være at harddisken er satt til å kjøre i såkalt PIO-modus (eldgammel kompabilitetsmodus som er vanvittig treg) og ikke DMA. Annet jeg ville sjekke; hovedkortdrivere/chipsettdrivere. Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har scanna igjennom med virus scann, spybot/ad-aware.. funker ikke! ufo: Jeg innstalerte de driverne som følgte med hovedkorte! stod ingenting om chipsettdrivere, men det stod noe om systemdrivers. Noe som jeg går ut i fra er det samme som chipsett drivers.. Og hvordan sjekker jeg om jeg kjører harddisken i PIO-modus og ikke DMA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå