phax Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hei, klarte og gjøre noe tull så torrents linker ikke funker med opera lengre.. utrolig irriterende. tror jeg kom borti der du kan hake av for "husk mitt valg" eller no sånn, på den ruten som normalt popper opp når du klikker på en torrent. der man får valg om og lagre eller åpne fila. hvertfall, det som skjer nå er at opera åpner torrent fila som et nytt vindu med masse rare kode. slik: æmöøá4䦗¤òÏÉÐØ–sÀ¥ó¿4p¢™àBÝ]Úì-'¬xbŽ“c�ÓwÈ}Í)÷Ù�oælÙj¨åYý–<bÆFhE(ò=1¶NC¢Òï5OŠ¹�µ3<N–…Sã·xæãñ²ø.§D›b™è©¢5ÐMü@óÏäÍþ‡{#k¸*·&5ñ„hÁ³ž˜¬2°ÎÛƒ6{Ô¸²$”.¯wo.õ ¾QŒ1Ë[¾¤\Nuû*1¬zI<¹_w�£½&{§}f¬q“œ<v¥&Õ®°Ö›Û‘ÒÉ Séw`ô&ü„óÌÆÙ’:¦ú2‘ê“û¢iêý)ÃÒ!òE(]E×ù]òLœ‚þàÐüåð/¦Åã…8®ô÷ü•è#:´œJÕµ}¾£©Ã`Ë£×L{ÜpGŒ ¹ZÉñj�,ì —›á3s£ì+D[ª6”kñùK.i*¶�}"íÁ-ãZ"°øä嵄•=»8" er det noen plass man kan bestemme hvordan opera skal behandle de forskjellige filtypene? slik at jeg kan få han til og åpne filene i azureus som normalt..? takker for svar. Lenke til kommentar
akh Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) verktøy, innstillinger, filtyper, fjern haken på "skjul filtyper åpnet av opera". Finn den som du leter etter og trykk edit. Edit: se her for hvordan. Endret 12. januar 2005 av akh Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ah, herlig. takker. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvis ikke kan du bare høyreklikke og velge: Lagre som Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 vil jo ikke lagre den, vil jo åpne den i azureus! men som sagt, fikset nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå