Gå til innhold

Far og 2 kompisser skal ha lan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, Min far og 2 kompiser skal ha lan. (jeg holdt på å dø av latter når jeg hørte dette), de spiller sjelden/aldrig pc-spill, utenom kabal og sånt. Jeg må finne spill til dem, men hvilke spill er lette for dem og lære?? Jeg skal legge inn CS på maskinene, men de vil ha noen bilspill/andre enkle spill også.

OMG! Hvor kul er ikke pappaen din?!! :dribble::w00t:

Du har ikke lyst på en bror vel?

*hostkansjehanviladopteremeghost*

Jeg stemmer for tracmainia og cs, da vil de sikkert kose seg :cool:

Ønsker dem lykke til.

Hehe, vi er alerede 3 søsken i familien, tror ikke vi trenger mer,, :) TAkker for alle svar, JEg skal legge inne TrackMania, CS 1.6 og Worms Armageddon. Å need for speed hot persuit 1 eller 2

Lenke til kommentar

FlatOut! Om de er bilentusiaster vil de komme til å le ræva av seg når de ser bilene kræsje og bli knust! Det gjorde i allefall fattern og kompiene hans! :!:

 

Dessuten har fattern vært på noen "senior LAN" som de kaller det, hvor han og kompisene hans samler seg for å spille alt mulig. (tro meg, fattern er DÅRLIG!).

 

Anyways, de spiller mye BF1942, Battlefield Vietnam og DC, av en eller annen grunn.

 

Kanskje disse kunne være fristende?

 

EDIT: Oj! Jeg leste ikke posten din helt nøye. Ser ikke før nå at de faktisk VIL ha bilspill! Ja da passer FlatOut PERFEKT!

Du skulle hørt fattern og kompisene hans! Aldri hørt han flire så høyt! :!: :!: :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...